Gå til innhold

tilbakebetaling av gavekort ved manglende leverans


Anbefalte innlegg

hei, til jul fikk jeg et gavekort fra eplehuset. Fikk gavekort istedet for en ipod siden butikken var utsolgt. Gavekortet ble altså kjøpe sammen med reservasjon av en ipod. Det har no gått en måned over avtalt leveringstid. Butikken lovet levering rett etter jul. Butikken sier på sin side at de ikke får inn før langt ut i februar, ifølge butikken har ikke apple noe produksjon i januar. samtidig ser jeg at norek og andre distrodutører har en del hundre ipod på lager. Mitt spørsmål, har jeg rett til å få returnert gavekortet slik at jeg kan bruke dem på kjøpe fra en butikk som kan levere varen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kansellere et kjøp dersom butikken ikke holder leveringsdato - men når du har blitt overtalt til å få kjøpe et gavekort istedenfor en reservasjon på en vare, så blir detjo litt vanskeligere.

 

jeg vil si at om du har måttet vente 1 måned over antatt leveringsdato så burde butikken gi deg den kundebehandlingen man fortjener, og la deg få pengene igjen.

Lenke til kommentar
Du kan kansellere et kjøp dersom butikken ikke holder leveringsdato - men når du har blitt overtalt til å få kjøpe et gavekort istedenfor en reservasjon på en vare, så blir detjo litt vanskeligere.

 

jeg vil si at om du har måttet vente 1 måned over antatt leveringsdato så burde butikken gi deg den kundebehandlingen man fortjener, og la deg få pengene igjen.

5525191[/snapback]

 

 

ja, de bør det. men skulle har litt juridisk backing. Det å kjipt å kanskje måte krangle med kjipte apple-brukere. Apple ikkje akuratt kjent for god kundebehandling. Kjøp av gavekort ble gjort sammen med en reservasjon av en spiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...