kakemonster7 Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) GRATULERER SÅ MYE TIL VINNERNE KATRINE MOHOLT OG BJØRN HOLTHE! Lurer litt på hva folk syns om programmet, parene, dommerne og konseptet... I TV 2s nye danseprogram, som hadde premiere søndag 15. januar, blir ti kjendiser satt sammen med ti profesjonelle dansere. I ti direktesendte programmer skal parene konkurrere om å gå seirende ut av en forrykende dansekonkurranse. Parene skal fremføre en ny selskapsdans hver uke, helt til de blir stemt ut av konkurransen. Det skal konkurreres i ti ulike danser: fem latindanser som er: rumba, samba, paso double, cha cha cha og jive. Og i fem standarddanser som er: engelsk vals, slowfox, quickstep, tango og wienervals. De profesjonelle danserne skal være dansepedagoger og koreografer for sine dansepartnere. Hvilket par som går ut, og hvilke par som fortsetter i dansekonkurransen avgjøres ved poenggivning under direktesending, poengene er likt fordelt mellom en jury bestående av fire personer og seerne hjemme. Parene Gyda og Simen - Røk ut som andre par Cecilie og Terje - Røk ut som åttende par Katrine og Bjørn - VINNERE AV "SKAL VI DANSE" 2006 Dina og Gustaf - Røk ut som fjerde par Signy og Geir - Røk ut som første par Lena og Finn - Røk ut som sjuende par Therese og Tom - Røk ut som tredje par Anita og Thomas - Røk ut som femte par Michelle og Otto - Røk ut som sjette par Guri og Tom Arild - "Røk ut" som niende par Dommerne Endret 19. mars 2006 av azzman Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Lurer litt på hva folk syns om programmet, parene, dommerne og konseptet... 5523326[/snapback] Hssss, Hssss. Brekke seg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Syns det er litt artig, jeg.. Tror Katrine og Bjørn eller Guri og Tom Arild vinner. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Greit program, men Finn freeks me out... Tror han passer best som "Blomster Finn" på God Morgen tv. Virker ut som de mest "normale" parene har gjort det best. Lenke til kommentar
ukjell Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 go go Blomsterfinn. Han har nice nice briller Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 go go Blomsterfinn. Han har nice nice briller 5526990[/snapback] Hehe... Tror det er det eneste :!: Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Håper Otto og Michelle ryker ut neste gang jeg... De er så uinteressante.. Om blomster-finn ikke kan danse, er det vaffal bra underholdning det han drive med... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Hvis du spør om hva vi synes om programmet og konseptet, så må du jo ikke forvente utelukkende god kritikk? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Neinei.. Seff ikke... Men da er det greit med en liten begrunnelse kanskje? Ikke bare "Hssss, Hssss. Brekke seg" Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Litt morro er det. Synd at Gyda og Simen gikk ut, de var slettes ikke dårligst den kvelden! Finn derimot... Så heslig han er! Syns han var morro å se på i starten, men når han driver å tafser på dansepartneren sin og prøver å se sexy ut...da! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Finn er der bare for underholdningsverdien, han kan jo ikke danse. Hoppa jo rundt som en psycho høne forrige gang, og var helt klart dårligst Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Finn gir i hvertfall masse av seg selv og skaper show. Men dansemessig er han så dårlig at han må ut i løpet av kort tid. Jeg syntes også det var synd at Simen & Gyda røk ut. Simen hadde forbedra seg masse, og hadde potensiale. Men han er vel kanskje ikke rette typen kjendis til å være populær blant SMS-generasjonen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg syntes også det var synd at Simen & Gyda røk ut. Simen hadde forbedra seg masse, og hadde potensiale. Men han er vel kanskje ikke rette typen kjendis til å være populær blant SMS-generasjonen. 5545120[/snapback] Antagelig ikke. Jeg visste ikke hvem han var i første prog. Synd han gikk ut, han var blitt flink. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Synd Tom og Therese gikk ut... Likte de... Men at han snekkern er der fortsatt, fatter jeg ikke... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg syns det er feil at Finn fortsatt er med i konkurransen. For all del, jeg har ingenting imot Finn, han virker da som en hyggelig fyr, men han burde vært ute for lengst med den dansingen sin, og dommerne putter han nederst på lista hver gang. At han likevel går videre, betyr da at han får masse stemmer fra seerne. De som stemmer på han, går ikke etter dans, men person. Og det blir liksom feil i en dansekonkurranse, syns nå jeg da. Endret 6. februar 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Seff er det feil... Men folk syns han er morsom, og stemmer på han pga. showinga... Det blir jo ikke riktig, når det er et DANSE program... Morsom er han jo... Har truffet han etter sending der inne, og han er jo sjarmerende (misforstå meg rett; i'm not gay).... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Den slags underhaldningsprogram har ein tendens til å fokusere for lite på det det faktisk handlar om. Idol og Skal vi danse er to eksempel. Glitter, glamour, kjendisar som utøver eit eller anna og vips så har du eit TV-program. No offence til dei som liker SVD. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 hsss hsss brekke seg og få spysyke i en hel måned Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Hssss, Hssss. Brekke seg. 5523343[/snapback] hsss hsss brekke seg og få spysyke i en hel måned 5569113[/snapback] Ser det er noen som finner det for godt å komme med dumme og undøvendige kommentarer her. Det kan dere spare dere folkens. Skal dere skrive noe negativt, så kan dere hvertfall komme med en ordentlig begrunnelse, og ikke oppføre dere som idioter. Takk Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Endelig kvitt den ekle, selvgode svensken! Neste gang er det vel på tide å få ut snekker-otto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå