Gå til innhold

Mest hatbare objekt


levolac

Anbefalte innlegg

-Bilen min en kald mårra. Mer is på innsida av frontruta enn på utsida (tips?)

-Sure kantinedamer som ikke liker at man betaler med kort

-Bæsjstriper i dasskåla

-Hårete lepper på mus (ikke no godt å sleike)

-Jenter som sier "duuuuuuuuu...... atte..... kan jeg spørre deg om noe personlig?

...er bare nysgjerrig altså.." Get to the point!

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kan vel prøve å lage en liste jeg og, etter å ha hatt en litt slitsom dag;

- Masse snø/snømåking. Litt snø er greit, fint å se på, for mye er et ork.

- Folk som maser om hvordan du skal gjøre ting og tang, alt du gjør er visst "galt", mens du gjør fysisk slitsomt arbeid og gjør så godt du kan.

- Folk som sleiker støtfangeren min når jeg ligger i fartsgrensa eller litt over. Hva er vitsen? Vent til du kan kjøre forbi, og hold avstand! Makan... :p . Spesielt nå på vinterføre.

- Ekstremister/barbarer/middelalder-folk...

- Religion generelt. Folk må få tro på hva de vil, men ikke føres opp som organisert religion, der det kan bli misbrukt av maktpersoner. Buddhisme er unntak, mer et livssyn enn en religion.

- Å ikke komme på noe fornuftig å si i situasjoner du ønsker det som best.

F.eks. i situsajoner man møter "drømmejenta" osv.

- Mobbing, kriminalitet, hærverk o.l.

- Folk som er sykelig opptatt av å ha orden/system på ting, og verden faller sammen om noe ikke er som det skal, eller at det ikke er helt ryddig overalt der de "skal" ha kontroll. Hadde det bare ikke gått ut over oss andre hadde jeg ikke hatt noe i mot det.

 

Sikkert noe mer jeg har glemt, men er det jeg kom på akkurat nå.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Ordene altså/assa/asso/liksom i ANNENHVER setning.

 

BF2 v1.12 patch

 

At alt på pc/windows ikke er så enkelt som på playstation (alt for mye fiksing/tull/feil)

 

At WLAN er ustabilt.

 

Folk som har vært tapere i 10 år og plutselig får et anfall av merkeklær impuls kjøp og plutselig blir "kule".

 

Folk som krever at jeg skal tilbakebetale 10 kr fra pokerunder.

 

At det aldri går noe morsomt/underholdende på TV de gangene man faktisk er hjemme. (etter skolen, søndag formiddag/ettermiddag, ferier)

 

Mer kommer... :) Friends nå

Lenke til kommentar
Femtiører! Fullstendig ubrukelige i seg selv.

5517213[/snapback]

 

Second that.

5561020[/snapback]

Gjør som meg, kast 50 øringen og skrik "HÆLVETTES 50ØRING".

5561361[/snapback]

 

det er gøy å betale baguette til 20 kr med 50-øringer :p

gjør det for morroskyld noen ganger i kantina på skolen, later som jeg mister dem på disken og tar opp 1 og 1. :p

Lenke til kommentar

-Hater folk som abselutt må ha bedre ting enn hva jeg har

-Hater Søndager

-Hater å stå tidelig opp om morgningen

-Hater at visse personer skal vere bedre i alt jeg er god i

-Hater folk som jukser på internett spill, men som trur de er gode spillere

-Hater lekser

-Hater folk som er gode i alt

-Hater jentemagneter

-Hater moter

.

Det finnest utallige ting jeg hater som jeg ikke orker å skrive opp.

Lenke til kommentar

Ja, jeg hater reguleringen min. ALT setter seg fast. Abselutt ALT. MINST 6 folk som har kommentert reguleringa mi "Faen, vask kjeften din, jævlig ekkelt og se på". Er jo enkelt.. Uten vann og skylle. Og tar jeg med fingrene så får jeg bare vondt. Og kan ikke kline, såvidt kysse. Reggisen henger seg fast i genseren. Vondt gjør det også, spesielt etter stramming, og fjærene, de tar jeg borti med tunga og blir enda mer sår, er minst en uke siden jeg fikk brannsår på tunga når jeg sprangt med kaffe etter bussen. Hælvettes, skulle ønske jeg hadde normale tenner, så jeg hadde fått reggisen når jeg var 13, så jeg ikke fikk den nå når jeg er 15), så hadde jeg vært kvitt faenskapet. Godt for selvbildet er det heller ikke, folk ser bort for og slippe og se reggisen din med masse mat, kommentarer osv. ER DET RART FOLK FÅR DÅRLIG SELVBILDE?!

Jeg blir så lei.

Og håret mitt, har hatt så jævlig tørre lepper, så tar og smører dem inn, og håret henger seg fast i leppene, klikker mentalt.

 

Buss: Folk som stinker bæsj + svidd hår, også folk med sterk parfyme, allergisk jeg.

Kan være potte tett om sommeren, men da slipper jeg og nyse og ha en intens sviende nesa. Og alltid så setter gamle kjerringer seg med meg, jeg trodde kjerringer avskydde sånne idioter som meg.

Og kjerringer som først begynner og lete etter lommeboka når de har gått inn i bussen. Og folk som sniker. Og folk som fjerter når de går forbi.

 

Jeg hater at jeg må gå, og vente 20 min vær dag på bussen.

Jeg hater folk som skryter.

Jeg hater folk som snakker om data som ikke har peiling.

JEG HATER TRØNDERE SOM HAR KONVERTERT TIL BOKMÅL!

Hvem isteden for hvilken osv. "Hvem caps?"

Jeg hater kort-tidshukommelsen min.

Jeg hater tomme penner.

Jeg hater folk som går treigt i kø osv.

Jeg hater store folkemengder.

Jeg hater når Pondus er forsinket.

Jeg hater når ting ikke går som jeg ventet.

Jeg hater når jeg ikke får til ting.

Jeg hater når jeg må se i bruksanvisninga.

Jeg hater når prisen som butikker reklamerer med ikke stemmer.

Jeg hater mp3 filer med elendig kvalitet.

Jeg hater at "kåken" er uryddig. Men enda gjør jeg ikke noe med det.

Jeg hater folk som er smørblid.

Jeg hater søndags-kvelder.

Jeg hater mote, og spesielt de fuckings rosa hodeplagga.

Jeg hater folk som tror de er morsomme, men virkelig ikke er det.

Jeg hater når jeg ikke husker hva jeg skal gjøre/skrive.

Jeg hater megselv.

 

Og dere kan ta dere faen på at jeg hater mye mer.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hip Hop , eller for å si det på en annen måte, noen rappere, di jævla tøffe "vokste opp på gata" bling bling, folkan, som har så mye å si, fort/eller sakte, på et språk som ikke ligne engelsk engang.

 

Gothera, eller ka det no heite, har ei i klassen..."å guuuud så spessiell ho e"..."best vi gir ho masse MASSE oppmerksomhet".... eller bare rottegift.

"jæ bare digger alt som alle andre ikke digger, for jeg er så jævla spessiell, se på meg, opprør, rebellion" løst å knekke stola å pulta på DET der.

 

KRIG!

 

programmer som : idol, ongkaren/ongKARSkvinnen I II III IIII IIIIIII, programmer som det som går på tv norge nå danse ett eller annet, Big brother, SLANKEKRIGEN!

har ikke noe imot overvektige folk, men når di kommer inn på tv, å syter griner og beser, da synes jeg det er nokk, å se på at en tjukk mann gråte som et barn for han ikke får kake...bra tv?

 

så det var nemt tiligere, det kalde vannet som kommer først ut av dusjen.

 

ny norsk, ikke folk som er ny norsk talende, men at det er fag på skolen.

 

Bush, blair, osama, hussein,å andre terrorister som gjør livet surt for alle ,hitler ikke minst.

 

Folk som ikke tar en spøk, og krever en unskylding for karekatur, og svarer med å brenne/ramponere ambasder...

 

spikre som stikker litt opp fra lister, veranda dekk, gulv osv, som er akkurat nokk langt ute til å lage hull i sokker, eller få en til å blø.

 

rasisme , nazisme

 

 

mye som kunne vert lagt til her, men som man ikke har tid til å skrive.

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Jeg hater plagsomme folk

Jeg hater masete jenter

Jeg hater folk som er høye på pæra

Jeg hater snuten (Ikke alle, men nesten)

Jeg hater tynne jenter som sier "Oh my god lzm, blit skikkelih feit azz" mens de skikkelig feite jentene er tilstede.

Jeg hater folk som hater meg

Jeg hater folk som slenger sårende dritt til andre uten grunn

Jeg hater folk som sier at jeg har AD/HD (Det er normalt med en reaksjon når folk sitter å pirker deg i bakhuet mens de sier "AD/HD, AD/HD")

Jeg hater når folk spørr meg om hjelp til et pc relatert problem gang på gang. Hvorfor ikke lære seg litt selv?!

Jeg hater RA2

Jeg hater det faktum at jeg er syk og ikke orker å skrive opp flere ting jeg hater

Lenke til kommentar

Jeg hater vel egentlig ikke så mye, men jeg irriterer meg grønn over:

 

Lyder, nemlig

-Fuglesang

-Små barn som synger evt griner

-Lyden av pøsregn

-Spraking fra flammene når du fyrer i peisen

-Jenter som whiner (gjør det sikkert selv, men ærlig talt)

-En i klassen når han spiser eple

-En i klassen min som kommer fra Somalia har å summe som en bie når han løper i gymmen

-Pappa som tygger om morgenen

Lenke til kommentar
Jeg hater vel egentlig ikke så mye, men jeg irriterer meg grønn over:

 

Lyder, nemlig

-Fuglesang

-Små barn som synger evt griner

-Lyden av pøsregn

-Spraking fra flammene når du fyrer i peisen

-Jenter som whiner (gjør det sikkert selv, men ærlig talt)

-En i klassen når han spiser eple

-En i klassen min som kommer fra Somalia har å summe som en bie når han løper i gymmen

-Pappa som tygger om morgenen

5562134[/snapback]

 

Alle jenter whiner.. I hvertfall det jeg har fått med meg :whistle:

Summe som en bie i gymmen, hørtest tøft ut... *Må prøves ut*

Lenke til kommentar
programmer som : idol, ongkaren/ongKARSkvinnen I II III IIII IIIIIII, programmer som det som går på tv norge nå danse ett eller annet, Big brother, SLANKEKRIGEN!

har ikke noe imot overvektige folk, men når di kommer inn på tv, å syter griner og beser, da synes jeg det er nokk, å se på at en tjukk mann gråte som et barn for han ikke får kake...bra tv?

5562034[/snapback]

 

Ja, enig med de der.

Hater alle de pissprogrammene på TVnorge, eks Ungkaren, Slankekrigen, Bigbrother, HOTEL CÆSAR +++

 

Hater:

 

- Folk som må skryte av alle de dyre tingene sine.

- Gutter som bruker alt for mye brunkrem.

- Smatting. GAH! :(

- Når cola`n er varm.

- Iskalde morgener som jeg fryser av meg balla når jeg går til skolen.

- Sommeren. :hrm:

- Folk som er glade, og skal "spre glede" til sure folk.

- Når snøen er kram. (Kladder under skiene når jeg står slalåm)

- Folk som kjøper utstyr til flere tuser kroner, men de har ikke peiling på sporten.

eks. hvis du er nybegynner på slalåm, kjøper du ikke utstyr til 6.000 ++

bare for å se kul ut. :mad:

 

Dette er mine ting som jeg fant på i farta...

Lenke til kommentar

Hater gamle vikarer som absolut ikke har peiling på elektro.

Hater alle de som skal klage på de dårlige artiklene på Itavisen.no, istedefor å kommentere artikkelen saklig.

Hater gamle damer som tror det holder å bruke 2 liter parfyme for å dempe den 5 dager gamle svettelukten.

Hater lærere som gir deg anmerkning hvis du kommer for sent, selvom de og ofte kommer for sent.

Hater det at kun er lørdag de har satt opp rutetabell for 26 bussen.

Hater det at bussen alltid er 5 minutter for tidlig eller så er den 10 minutter for sen, aldri når den skal komme.

Hater bussjåører som ikke ser at du står på busstoppet selvom man står og vifter med hendene som en klovn.

Hater gamle damer som bruker 5 min på å få lommeboken opp fra rullevesken og betale.

Hater alle andre som ikke har pengene klar når de skal på bussen.

Hater fulle fjortiser på bussen.

Hater det at vi ikke får lov å bruke heisen på skolen, HALLO det er 5 etasjer opp.

Hater det at de har tatt vekk Cola automaten på skolen.

Hater det at det står 20 FANA på bussen men den stopper på lagunen.

Hater det at det er så få busser som tar Fjøsangerveien.

Hater det at det er så dårlige TV signaler på rommet mitt.

Hater det at fadern tror han er ekspert på data. "Men sånn gjør vi det på jobb" "Det har datamannen sagt" "Opera har jeg hørt at er et virus"

Hater det at rommet mitt er så rotete.

Hater det at jeg ikke gidder å rydde det.

Hater det at Aktuelt Været og Sporten kommer midt i fredagsfilmen.

Hater det det at bøssebærere alltid kommer når jeg ikke har tid (greit nok at de komer ellers).

Hater telefonselgere som begynner med "Jeg skal ikke selge deg noe".

Hater realityserier (alfor mange til å ramse opp).

Hater det at alle kanalene klare å sende noe gøy samtidig, MEN de klarer alltid å sende noe kjedelig samtidig også.

Hater det at TV2 klarer å dra en håndballsendingen til å vare en time før kampen og en time etter kampen.

Hater sportsreportere som tror at Norge er verdensbeste i absolut alt og med en gang vi taper noe så er det over og ut for hele Norge.

Hater oppussingsprogrammer.

Hater det at ledningen på PS2 kontrolleren er for kort.

Hater det at et klasserom alltid er sinnsykt varmt, eller sinnsykt kaldt.

Hater det at ostehornene på Mega altid er kalde når jeg skal kjøpe dem.

Hater det at de CD stativene jeg har alltid har en tendens til å velte bare jeg såvidt er borti dem.

Hater folk som synger og har absolut helt forferdelig sangstemme og synger falskt som f*** og som bare kan teksten delvis.

Hater det at PCen klikket når jeg skrev dette innlegget.

Endret av vi er lost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...