Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens arbeidsøkt (kl 1:00-3:00) gikk rett til Hel*****, pictures will coe tomorrow. Gidder ikke begyne å lete etter kamera, legge det inn på pappas pc og brenne det ut og ta det med opp i natt.

 

Først så hadde jeg maskert opp 12x36cm på toppen av et gamelt kabinett som jeg kuttet ut, så når jeg var på den siste 36cm streker så kuttet jeg etter tapen ikke streken. :mad:

Så kutta jeg ut en ny en, klart å bruke opp to armerte kutteskiver, den ene knakk når den satte seg fast og den andre la jeg alt for mye press på så den ble oppbrukt med en gang. Så sparte jeg den siste og brukte vanlige kutteskiver, og den første knakk med en gang, så brukte jeg en ny og ble ferdig. Så klarte jeg å brenne hull i den ene hansken min da jeg slipte vekk lakken på båndsliperen, og laget noen stygge brennmerker. Så når jeg hadde borret ut det første 110mm hullet så begynte jeg på det andre og brukte kun 1 klemme og når jeg var på slutten av hull nr 2 så bøyde hele greia seg og da gadd jeg ikke mer for i dag.

 

Dette var flott ikke sant? :lol:

Lenke til kommentar

Update 09.02.06

 

p1010163custom8rj.jpg

Nå ha jeg fått bøyd den ferdig, har også laget noen beslag til hjørnene. Men jeg tror det vil bli penere med noen av stål? skal teste ut begge av metodene.

Ja jeg ser at den knekken er litt forskyvet :cry: men plexien kan "strammes" litt da, når stålplata kommer på toppen da :D

 

p1010164custom7be.jpg

Så hva syns dere?

 

Skulle være 3 bilder til, men disse ligger på pappa sin maskin. og usb greia er fucka opp i windows eller bios, så minnekortleseren eller flashdisk vil ikke fungere. så jeg gidder ikke brenne en ny plate med alle bildene :p

Lenke til kommentar

Takker, joda øker luftstrømmen :D og den ser ganske custom ut da :w00t:

Men den er ikke til meg da, blir en sånn på meg når det blir vannkjøling på meg en gang i mars :D

 

Det er foresten Fluesopp som skal ha den ;)

 

Hmmm ser at han sriver et innlegg atm, lurer på hva som står der da.

 

Edit:

Hey hey, her kom det mange innlegg :D

Takker Arne: artig å høre sånt.

Fluesopp: Bare vent til den er ferdig da ;) blir nice med litt børstet sål på den da. og kanskje noen fette mønster da.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Dj ovin: Neh, egentlig bare flaks det da. var en ide som jeg bare kom på sånn i slengen, og det vil også gi shrouden et mye bedre look da :yes:

 

For børstet stål er digg, eventuelt polert etterpå da? :hmm:

 

Fluesopp: Jeg er ogås happy, for det blir jo en Black Ice Pro III, en 900l pumoe som jeg ikke husker navent på :S og en ganske digg vanntank kan hende jeg kommer til å lage en selv, dette er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...