Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er litt vansklig å se i følge bildene.

 

Men med 7800gtx 512 fikk jeg mye bedre kant utgjevning og klarere farger i bf2, men i source spill er dette motsatt slik jeg opplever det.

 

ble usikker selv så jeg sjekket, BF2 er makset ut på 1900xtx også ja.

 

edit: se på leppen på 1900xtx, her ser du tydelig flott utjevning.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

ut i fra bildene jeg har sett her så er jeg enig med deg om det simalarion. At source motoren ser bedre ut med ati kortet er jo ikke akkurat så merkelig. Siden du får bruke HDR+AA sammen noe nvidia ikke klarer. + Source motoren er optimisert for Ati sine kort..

 

Jeg så merkbar forskjell mellom Ati - nvidia kortet på bildene til bf2 som du la ut. Uten tvil.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
ut i fra bildene jeg har sett her så er jeg enig med deg om det simalarion. At source motoren ser bedre ut med ati kortet er jo ikke akkurat så merkelig. Siden du får bruke HDR+AA sammen noe nvidia ikke klarer. + Source motoren er optimisert for Ati sine kort..

 

Jeg så merkbar forskjell mellom Ati - nvidia kortet på bildene til bf2 som du la ut. Uten tvil.

5507116[/snapback]

 

Jaha? Kunne du spesifiserte litt nærmere hva den forskjellen består i?

Lenke til kommentar

ok bilde til BF2 tatt med Ati; Veit ikke om det er en bug men synes klart at kantutgjevningen her var rimelig dårlig. Se på fingrene når han holder den granaten. Se på byggningene rundt. Det er nesten slik det er null AA.

 

Bilde tatt fra bf2 med Nvidia. Her synes jeg at alt er gjevnet ut, se på fingrene igjen. Byggningene rundt. Her ser det ut som AA er på..

 

Simalarion sikker på at AA var skrudd på når du tok Bf2 bilde? Må bare spørre da jeg ble litt usikker om kansje dette er tilfelle..

 

Det er det jeg ser klart og tydelig.

Lenke til kommentar

Her er et bilde fra css på et map med hdr på full og alt av eye candy på max i driveren og max aa og af ,som dere ser så går det på bekosting av fps og derfor krev det litt musker å kjøre alt på fullt

tipper at ny driver trekk litt opp også

fps ligg på 50-200 her opp og ned som jojo men ikke rart med alt på fullet

post-12424-1138377102_thumb.jpg

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Her er et  bilde fra  css på et map med hdr på full og  alt  av eye candy på max i driveren og  max aa og af ,som dere ser så går det  på bekosting av fps og derfor krev det litt musker å kjøre alt på fullt

tipper  at ny driver trekk litt opp også

5507198[/snapback]

 

Men det var da syk grafikk :p, så helt ufattelig bra ut :). Jeg håper bare jeg kan kjøre halvparten av det med mitt kommende 7800GTX 256mb :)

Lenke til kommentar

Simalarion : Du kunne ikke kjørt noe 3DMark01se og/eller 3DMark03 ?

 

Synes ærlig talt du har brukt pengene dine feil, hadde du f.eks kjøpt deg en X2 4400+ hadde du fått bedre i ytelse i alle spill og programmer. (Også benchmarks).

 

Hvis jeg hadde hatt et 7800GTX 512MB, så hadde jeg aldri i livet kjøpt meg et X1900, men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Simalarion : Du kunne ikke kjørt noe 3DMark01se og/eller 3DMark03 ?

 

Synes ærlig talt du har brukt pengene dine feil, hadde du f.eks kjøpt deg en X2 4400+ hadde du fått bedre i ytelse i alle spill og programmer. (Også benchmarks).

 

Hvis jeg hadde hatt et 7800GTX 512MB, så hadde jeg aldri i livet kjøpt meg et X1900, men det er nå min mening.

5507557[/snapback]

 

 

enig at han hadde gjort et bra kjøp med en DC cpu, men det som er så kuult med simalarion er at han gjør ting som er totalt uhørt for oss andre. :thumbup: og uten han hadde vi ikke hatt denne fine tråden.....

Lenke til kommentar

Jeg får feil på CCC.

 

CLI.exe - Programfeil

 

Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0000135)

 

 

Hva er galt ?

 

Funker i BF2. Virker bedre en 7800GTX 256 i SLI. Ser det bla på sniper hvor det går raskere/glattere å få opp/ned siktet.

 

 

Edit: manglet

MicroSoft.NET:

Required Catalyst Control Center

Microsoft.NET 1.1

 

:blush:

Endret av kasol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...