Gå til innhold

1900xt - xtx ytelse oc tråden.


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk mitt X1900XTX idag. Har enda ingen maskin å teste det på (venter på cpu og psu) men dette blir spennende!

5506522[/snapback]

 

 

FX 60 kommer jo tidligest på Mandag da :-/

5506540[/snapback]

Komplett har 9 stk på lager nå...

Edit: Så det var sagt før, sorry

Endret av Milzit
Lenke til kommentar
jeg skal se.

 

Noen fra lost coast i alle fall (ser helt ypperlig ut å holder seg på grei fps hele veien). Legger ved et bildet fra 7800gtx 512 i neste post

5506831[/snapback]

Kult, ser du noe forskjell da? :D Nå har endelig 512GTX kommet på lager.. Har en P4 3.4 mhz HT så tviler på at jeg vil merke så mye forskjell på 1900XT vs. GTX. Men hvis du sier at 1900XT er som en bie og GTX er helt stille tror jeg nok det blir GTX for meg. Har et X600 kort som gir ca. 2300 i 3dMark05 så bare ha et bedre kort.(har ikke dual DVI utgang heller)

Lenke til kommentar

Regner med at du har skjønt at forskjellene på nettet er større og resultatene generelt bedre enn dine pga at du bruker en 3500 + mens de fleste netsider bruker FX57/60/X2 4800.

 

Enig at det var en dårlig bundle for et slikt kort og kansje har det denne gangen gått litt for fort med å få ut kortene slik at driverne ikke er ferdige?

 

Men cpun din er betydlig under recomended for å kjøre på slike instillinger i de nyeste spillene, rett og slett. Har alltid oppgradert på samme måte jeg også, kjøper en ny platform, oppgraderer skjermkort hele veien til en ny platform kommer. Men på slutten bremser cpun rett og slett mye.

 

Billedkvaliteten på x1900 kortet var overaskende mye bedre i Lost Coast? Har Ati noen juksefeatures her som for det til å se så mye bedre ut?

 

Bra at du legger ut resultatene dine :thumbup:

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...