SirGalrim Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Heroes of Might and Magic V er nå i en åpen beta fase. Til nå har det først vært closed beta før jul, og den siste uken den kun vært åpen for fileplanet subscribers. Men når kan alle laste den ned fra fileplanet. Betaen er kun multiplayer. Sign up for BETA M&M Hjemmeside Men reaksjonene har ikke latt vente på seg. Fans ser ut til å være generelt være imponert over en velykket overgang til 3D. Men allikevel syntes de ikke spillet er godt nok for release da det er for mange bugs og ikke er balansert nok. Så nokså uvanlig så har fan-community'en begynt å masse om utsetelse for slippdato. Nesten alle Heroes-nettsidenen har slengt seg på kampanjen "Save Heroes". Sjekk www.SaveHeroes.org Jeg laster ned betaen nå. Har du testet spillet? Syntes du det bør utsettes? Endret 27. januar 2006 av SirGalrim
MindTooth Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Signed! Men må vente med å leste ned før jeg kommer hjem...
quakie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Men men.. Det er jo betalingstjenesten for Fileplanet jo ikke gratis Ja ja får vente på demo da..
SirGalrim Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 (endret) Da har jeg fått "prøvd" beta'en. Og jeg sier meg helt enig at spillet trenger mer arbeid på. For jeg får hverken startet eller bli med på et spill en gang! Men men.. Det er jo betalingstjenesten for Fileplanet jo ikke gratis Jo som jeg skrev innledningsvis er det gratis nå. Endret 27. januar 2006 av SirGalrim
quakie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Da har jeg fått "prøvd" beta'en. Og jeg sier meg helt enig at spillet trenger mer arbeid på. For jeg får hverken startet eller bli med på et spill en gang! Men men.. Det er jo betalingstjenesten for Fileplanet jo ikke gratis Jo som jeg skrev innledningsvis er det gratis nå. 5505861[/snapback] Sånn ser det ut hos meg hvertfall.. Endret 27. januar 2006 av quakie
Equtious Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Prøvd betan. liker hva jeg ser. Tror det blir et knall spill.
Xoduz Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Litt av poenget med en beta-test skal jo være å få testet et ufullstendig spill og få tilbakemeldinger fra brukerene før alt blir gjennomført? Tror folk har blitt bortskjemt i det siste med "pseudo-Beta-tester" som nesten ikke har noen andre oppgaver enn å reklamere for spillene. Når er release-dato satt til?
Hawkmoon Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) jeg har forhåndsbestilt på gamezone, de reklamerer for den 31 mars. Regner med at det er slipp i norge Endret 27. januar 2006 av Hawkmoon
SirGalrim Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Litt av poenget med en beta-test skal jo være å få testet et ufullstendig spill og få tilbakemeldinger fra brukerene før alt blir gjennomført? Når er release-dato satt til? 5506740[/snapback] Release er satt til lsutten av Mars. Med trykking og slikt betyr det at utvikleren ikke har mer enn halvannen måned på seg til å ferdiggjøre spillet. Og i forhold til beta'ens situsasjon særlig mtp. bugs og dårlig AI menner communitien at utvikleren ikke har sjangs å rette på dette i løpet av den korte tiden som gjenstår. Communtien går selvsagt ut fra at betaen viser spillets situasjon nå og at de ikke har nyere builds. Det vil vært rart å ikke presentere nyeste build i beta. De som var med på closed beta støtter også opp om at det vi ser nå nok er siste versjon. Det debateres hardt om Ubi vil være villig til utsette spillet og altså da gi det for liten tid til finpus. Akkurat det samme som skjedde med H4, og fansen er livredde for å se det skje igjen og drepe serien en gang for alle. Hvorfor vil Ubi være ekstra skeptiske til utsettelse? Jo fordi dems finansår slutter også i mars. Og det ser mye penere ut på papiret ovenfor investorer jo flere titler (og altså penger) de får ut før et helt nytt finans år begynner.
quakie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Trist, men sant. Pengene styrer, desverre for oss forbrukere Men hvordan var egentlig H4, var det en flopp?? Har prøvd H3 kjempemye!! Morro
MindTooth Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Flere kilder: http://www.filemirrors.com/search.src?type...exe&action=Find
Sirius Cobra Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Quakie, Det der betyr at siden ikke har lastet seg ferdig.
quakie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Quakie, Det der betyr at siden ikke har lastet seg ferdig. 5507363[/snapback] He, ja fikk det til når jeg kom hjem. Prøvde det på skolen, kan være noe med det
Tordenflesk Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Får ikke til denne koden jeg: http://www.fileplanet.com/betas/verify.asp...s/hmmv_key.aspx Får bare opp invalid code i bildet. EDIT: Fikk Beta-key nå, men er det ikke noen free servere å få tak i klienten på? Endret 27. januar 2006 av Tordenflesk
H4ngm4N Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Spennende. *stå i kø* Tror dette kan bli bra!
SirGalrim Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 (endret) EDIT: Fikk Beta-key nå, men er det ikke noen free servere å få tak i klienten på? 5507592[/snapback] Du finner klienten her: http://www.fileplanet.com/160065/download/...-Magic-V-Client Det kan av og til ta litt tid før siden laster inn oversikten over gratis serverene. Så ha litt tolmodighet folkens. Endret 27. januar 2006 av SirGalrim
quakie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Noen som har en formening om hvor lang ventetid det er på de forskjellige mirrorene på fileplanet. Har stått 42 min i noen timer nå... Dette kan jo ta noen dager
quakie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Noen som har en formening om hvor lang ventetid det er på de forskjellige mirrorene på fileplanet. Har stått 42 min i noen timer nå... Dette kan jo ta noen dager 5508611[/snapback] Ja nå trykket jeg på en av serverne, og åpnet DM. Da gikk ventetiden straks ned!! *9min igjen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå