Gå til innhold

Demo av Crashday (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
husker jeg var liten og var hos en kompis.. så var jeg så hekta på det spillet at jeg ikke  hadde tid til å gå på dass... endte med at jeg pissa meg ut da :blush:

5506736[/snapback]

:lol: Ja, sånn kan det gå...

Skrevet

Får denne beskjeden når jeg prøver å kjøre spillet. Noen som har peil på hva det kan være?

"A required security module can not be activated. This program can not be executed."

Skrevet
Skuffende spill , først masse feil , reboot osv. Og når jeg først får prøve det så suger det...

5525073[/snapback]

Hvordan fiksa du de rebot-greiene da? Har prøvd og avslutta d-tools o.l., men maskina rebooter fortsatt. Noen som vet?

Skrevet

Uff, har spilt dette spillet så mye at det gjør vondt nå. Dette er noe av det morsomste jeg har prøvd på lenge. Til dere som ikke har prøvd det, trykk DELETE når du eksploderer, blir roterende kamera i pause lizzm.

Skrevet
Skuffende spill , først masse feil , reboot osv. Og når jeg først får prøve det så suger det...

5525073[/snapback]

Hvordan fiksa du de rebot-greiene da? Har prøvd og avslutta d-tools o.l., men maskina rebooter fortsatt. Noen som vet?

5528150[/snapback]

Jeg har ikke hatt reboot feil , jeg har rebootet mange ganger pga jeg fikk litt feil osv. Men den ene feilen som plagde meg var en feil som lignet skjermkort overopphetning og masse farger å dårlig linjer.

Men det var spillet sin skyld.

• Opprett ny...