Gå til innhold

Clevo med ny monsterbærbar


Anbefalte innlegg

Jeg bruker stort sett PCen på hybel eller hjemme, og da bruker jeg bil til å transportere den. Da er det et fett om den er 2 eller 6,5 kg, bare den er bærbar. Men det blir selvsagt ukurant å ha en slik klump i fanget eller på ryggen når du sykler. Derfor har jeg en lettere utgave. Det høres ut som om mange av dere er noen sutreklumper som aldri har tatt et tak. 6,5 kg er da bare barnemat :) Tåler ikke ryggen det vil jeg anbefale mer fysisk arbeid eller treningsstudio.

5495064[/snapback]

 

Hehe, husker da jeg sykla med 20kg bag fra Oslo til Ski, sykla rett fram! Dvs gjennom skog og hei halve veien ;D Så 6-7 kilo på ryggen burde man klare :p

 

Den er jo en perfekt LAN-pc'e, også kan du trene arma når du er død mellom rundene :p

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å herregud.. HVORFOR lage en bærbar som blir så schwær at den ikke kan kalles bærbar lenger? Omg, hvis man skal spille, bruker man en stasjonær..ffs :p

5499125[/snapback]

 

Ikke enig i det hele tatt. Jeg arbeider på sjøen og er vekke i 2 uker i slengen. Jeg gidder ikke da å drasse med meg hele den stasjonære maskinen. Da er det bedre med en kraftig "bærbar". Den blir bare flyttet fra stikkontakt til stikkontakt og går i så måte nesten aldri på batteri. Mye enklere med en kraftig bærbar en en stasjonær som veier 20kg + skjerm + tastatur.

Lenke til kommentar
,25/01-2006 : 23:29]Å herregud.. HVORFOR lage en bærbar som blir så schwær at den ikke kan kalles bærbar lenger? Omg, hvis man skal spille, bruker man en stasjonær..ffs :p

5499125[/snapback]

 

Ikke enig i det hele tatt. Jeg arbeider på sjøen og er vekke i 2 uker i slengen. Jeg gidder ikke da å drasse med meg hele den stasjonære maskinen. Da er det bedre med en kraftig "bærbar". Den blir bare flyttet fra stikkontakt til stikkontakt og går i så måte nesten aldri på batteri. Mye enklere med en kraftig bærbar en en stasjonær som veier 20kg + skjerm + tastatur.

5500303[/snapback]

 

Jeg må si meg enig i denne posten.

 

Har en doning av en stasjonær selv, med ekstern passiv vannkjøling.

Gidder ikke demontere vann tanken og pakke ned f*skapet hver gang jeg har lyst til å spille litt multiplayer fps med venna.

 

Skjønner godt at det kan finnes folk som synes dette blir for stort, men det er jo ikke påbudt å kjøpe denne maskinen heller. :tease:

Som sagt før dette er IKKE en laptop men en stasjonær erstattning! :nei:

 

Onkel Kompost, bateri leve tid tipper jeg er ca. 25-30min. ;)

 

Stay cool, stay dead. :cool:

Lenke til kommentar
fordi du ikke bare kan stikke ned på LAN party med den lille og lette bærbare og forvente å spille, samtidig som det blir utrolig stress å drasse med seg den stasjonære da :) Prisen på en liten og lett laptop + spillbar stasjonær blir jo fort nærmere 30k det..

5494575[/snapback]

 

Også kan man ta den med i senga og game til du sovner ;P

5494669[/snapback]

Kommer jo litt an på varmeutviklingen hvorvidt dette er smart eller ikke?

Lenke til kommentar
Størrelsemessig og ytelsemessig minner litt om Snabben sin Hypersonic Aviator FX7: A64 X2 4400+ Dual Core (Desktop CPU), 2GB Ram, Go7800GTX

 

Som sagt tidligere: Den passer nok sin nisje. Jeg tror i hvertfall Snabben er svært godt fornøyd med sitt bærbare "monster".

5494516[/snapback]

 

Hva med Hifiking sin i9300? Den yter bedre enn Snabben sin FX7 i 3dMark05. Og er mye billigere. Nå sier ikke jeg at 3dmark er alt, men det er også et reallt alternativ til en massiv bærbar.

 

Jeg skal iallefall gjøre det samme som Hifiking snart. Litt mer penger så er jeg i mål.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Å herregud.. HVORFOR lage en bærbar som blir så schwær at den ikke kan kalles bærbar lenger? Omg, hvis man skal spille, bruker man en stasjonær..ffs :p

5499125[/snapback]

 

men om du skulle putte denne maskinen inn i stikkontakten på båten, så er jeg redd for dere hadde brukt mer strøm en dynamoen klarer og skaffe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...