meanbean Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Noen som har tips om hvordan en setter inn mer ram i Asus S5A?? Har demontert alle skruene på baksida men den vil ikkje verte demontert.... Er det noken skruer under tastene?? Har noen link til den store Tråden som var før min Asus S5xxx serien?? Noen som har testa med 1gb brikke?? MVH Meanbean
Jarmo Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Noen som har tips om hvordan en setter inn mer ram i Asus S5A?? Har demontert alle skruene på baksida men den vil ikkje verte demontert.... Er det noken skruer under tastene?? Har noen link til den store Tråden som var før min Asus S5xxx serien?? Noen som har testa med 1gb brikke?? MVH Meanbean 5493143[/snapback] Ramslotten ligger under en liten luke...
meanbean Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 finner bare en fast skrudd rambrikke der.... det er trolig den som er fast loddet. Må nok av med tastaturet.... noen som vet om noken triks?? Litt merkelig å ikkje greie det på egen pc når eg tar på med å gjøre det for andre....
Jarmo Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 finner bare en fast skrudd rambrikke der.... det er trolig den som er fast loddet. 5493528[/snapback] Ligger ikke det en ramslot rett oppå den faste ?
meanbean Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Er det spesial ram på Asus S5A? fikk av en "rar" brikke,..... og då sitte eg igjen med 248mb... Den har sidemontert tilkobiling ikkje den vanlige pin koblingen
meanbean Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 har vist uDIMM ddr2 ram.... litt hissigere pris enn valig ddr2 men men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå