user156890 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ja topic sier vell sitt, har en lvl 53 rogue som forhåpentligvis er 60 om ikke så lenge. Jeg er ufattelig treg å levle da jeg spiller mest PvP... Men uansett, jeg liker og holde charn min oppdatert når det kommer til gear og lvl! Så om noen av dere kunne satt sammen en "pakke" for en lvl 60 rogue som inneholder det beste av de forskjellige settene hadde det værdt fint. Kunne seff ha sjekka thottbot inn og ut og funnet det ut men regner med det er folk her på forumet som allt har forsket på dette og sånn ca funnet ut at noe er bedre en det andre F.eks at man tar litt av stormshroud, litt av devilsaur og litt av shadowcraft og mekker det sammen. Eller evt at man burde satse på set bonusen ? Er dette jeg vil ha svar på Også en annen ting, det første jeg gjør når jeg når 59/60 er å bli rank 11! Er rank 11 gearet noe å tenke på? evt field marshal rank 13 gearet?
JPNord Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Field Marshal-gearet er veldig bra til rogue, riktignok ikke så voldsomt mye attack power, men en fin kombinasjon av crit og ikke minst HP. Men så er rank 13 pain in the ass å klare også da... Rank 10-settet er greit nok, gloves, chest og boots er nice. Men tror heller jeg ville satset på exalted i AB og AV, da har du veldig nice gear
qu3st Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Du trenger ikke å bli rank 11, holder med rank 10
Edmund Blackadder Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Du hadde tenkt å bli rank 13? værsågod men husk at det krever ca18 timers spilling hver dag.. PVP er ikke verdt det imo. Jeg pvper på gøy og har kanskje tenkt å nå rank 11 som deg etter en stund, men jeg lar det gå langsomt.
Pug Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Head: SC Cap / Eye of Rend Neck: Mark of Fordring Shoulders: Wyrmtongue Shoulders Cloak: Cape of the Black Baron Chest: Nightbrace Tunic / Cadaverous Armor Wrist: Bracers of the Eclipse Hands: Devilsaur Gauntlets Waist: Serpentine Sash / Frostbite Girdle / Mugger's Belt Legs: Devilsaur Leggings Feet: Pads of the Dread Wolf Ring #1: Painweaver Band Ring #2: Band of Flesh Trinket #1: Blackhand's Breadth Trinket #2: hand of Justice / PvP Trinket / Darkmoon Card: Heroism Dette er vel noenlunde det beste du kan få pre MC/Onyx/BWL.
Edmund Blackadder Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Fin liste det der, men et annet bra alternativ for head, er felhide cap som også kommer med 8 FR som er fint hvis du hadde tenkt å gå i MC osv. Dropper fra Levetellerannetthis i DM East.
Pug Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Fin liste det der, men et annet bra alternativ for head, er felhide cap som også kommer med 8 FR som er fint hvis du hadde tenkt å gå i MC osv.Dropper fra Levetellerannetthis i DM East. 5486713[/snapback] Njoda, er vel ok med Felhide Cap om du skal ta Ragnaros, men til alt annet synes jeg SC cap er bedre. Trenger ikke FR i MC før du skal ta Ragnaros, og når den tid kommer er det ganske god sjanse for at Garr har droppet Nightslayer head
Edmund Blackadder Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Iallefall alle roguene i min guild mener at man bør ha FR så tidlig som Magmadar. Ikke spesielt mye, men det trengs litt. En annen ting er at felhide cap er så mye lettere å få tak i enn SC. Jeg var i scholo 15 ganger kanskje uten at den droppet. Kanskje det bare er meg som er spesielt uheldig, men felhide droppet iallefall første gangen for meg.
Loeve Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Dessuten kan DM east farmes kjapt, mens Scholomance tar timesvis hver run. Edit: FR er -definitivt- ikke nødvendig før Ragnaros, no doubt. Endret 23. januar 2006 av Loeve
JPNord Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Liker veldig godt ebon mask også jeg, synes den er bedre enn eye of rend
.Marcus Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Du trenger forsåvidt ikke FR gear før lava packs i MC. Alt før det er grei skuring med normalt damage gear for rogues. Firewalkers er en rogues største problem. Fire Blossom er som regel synonymt med døden for en rogue, med mindre du resister den da Magmadar er ikke et problem når det gjelder brannskader, bare å tenke litt før en posisjonerer seg, og flytte seg bort fra brannkladdene.
abraxa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Head: SC Cap / Eye of RendNeck: Mark of Fordring Shoulders: Wyrmtongue Shoulders Cloak: Cape of the Black Baron Chest: Nightbrace Tunic / Cadaverous Armor Wrist: Bracers of the Eclipse Hands: Devilsaur Gauntlets Waist: Serpentine Sash / Frostbite Girdle / Mugger's Belt Legs: Devilsaur Leggings Feet: Pads of the Dread Wolf Ring #1: Painweaver Band Ring #2: Band of Flesh Trinket #1: Blackhand's Breadth Trinket #2: hand of Justice / PvP Trinket / Darkmoon Card: Heroism Dette er vel noenlunde det beste du kan få pre MC/Onyx/BWL. 5486653[/snapback] Neck: Will of the Martyr (strat baron quest reward) Shoulders: Flamescarred Shoulders Chest: Enig, ev. Legionnaires Leather Hauberk Hands: Enig, ev. Blood Guard's Leather Vices hvis du har muligheten Waist: Ev. beltet fra AV eller AB. AV-beltet er ganske lett å skaffe seg. Trinket: Rune of the guard captain (20AP 1hit), Hinterlands quest reward Off-hand: Bonescraper (strat baron) Min profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?104397 Edit: Profil oppdatert. Endret 24. januar 2006 av abraxa
user156890 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Takker for gode svar Hva er best av de PvE baserte forslagene til Pug og Abraxa i forhold til rank 10 gearet? Og om evt deres forslag slår PvE forslagene hvordan er da rank 13 gearet i forhold til det? evt AV gearet? Var kanskje litt dårlig formulert men det jeg spør om er hva er best av de overnevnte?
Pug Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Head: SC Cap / Eye of RendNeck: Mark of Fordring Shoulders: Wyrmtongue Shoulders Cloak: Cape of the Black Baron Chest: Nightbrace Tunic / Cadaverous Armor Wrist: Bracers of the Eclipse Hands: Devilsaur Gauntlets Waist: Serpentine Sash / Frostbite Girdle / Mugger's Belt Legs: Devilsaur Leggings Feet: Pads of the Dread Wolf Ring #1: Painweaver Band Ring #2: Band of Flesh Trinket #1: Blackhand's Breadth Trinket #2: hand of Justice / PvP Trinket / Darkmoon Card: Heroism Dette er vel noenlunde det beste du kan få pre MC/Onyx/BWL. 5486653[/snapback] Neck: Will of the Martyr (strat baron quest reward) Shoulders: Flamescarred Shoulders Chest: Enig, ev. Legionnaires Leather Hauberk Hands: Enig, ev. Blood Guard's Leather Vices hvis du har muligheten Waist: Ev. beltet fra AV eller AB. AV-beltet er ganske lett å skaffe seg. Trinket: Rune of the guard captain (20AP 1hit), Hinterlands quest reward Off-hand: Bonescraper (strat baron) Min profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?104397 Jeg har dessuten skaffet meg Zandalar Madcap's Bracers, Flamescarred shoulders og Defiler's Leather boots. 5489390[/snapback] Pft, Mark of Fordring er da bedre enn will of the martyr 1% crit er imo bedre enn 10stam. Flamescarred Shoulders er bra til ragnaros, men FR er fullstendig meningsløst utenom det, så Wyrmtongue er et bedre valg til vanlig bruk. Hand of Justice er mye bedre enn Rune of the Guard Captain, men mye vanskeligere å få tak i tho. Jeg vet ikke så mye om PvP-rewardene, men jeg har inntrykk av at rank 7-10 pvp gear gir veldig mye stamina. Personlig foretrekker jeg attack power og crit, men jeg spiller nesten bare PvE, og stamina er ikke like viktig PvE sammenlignet med PvP.
abraxa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Fordring skal jeg kanskje gå med på, men Flamescarred er bedre enn Wyrmtongue! :!: Flamescarred: 12agi 12str 11sta 10 FR Wyrmtongue: 23agi 10sta Flamescarred har mer ATP, mer sta, og FR er faktisk ganske fint til PvP også! Enkelt valg spør du meg, selv om du ofrer 0,25% crit eller hva det blir fra mindre agi. Dessuten kan flamescarred farmes svært lett med en 5-manns gruppe. Når det gjelder rank 11 pvp-settet, så er gloves den eneste delen som slår det vi har listet opp over (grunnen til at jeg bruker Legionnaire's hauberk er at hverken nightbrace eller cadavernous har droppa etter ~35 scholo runs og ~30 ubrs runs). Hvis du bruker devilsaur legs så er forskjellen marginal (pga tapt set bonus med pvp gloves). Warlord's settet kan du se her: http://www.thottbot.com/?set=393 MASSE stamina, og selv om attack power wil være noe lavere enn ved "vårt" alternativ, vil pvp-settet være overall mye bedre pga menger av stamina.
abraxa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 evt AV gearet? 5489485[/snapback] Fra AV er det The Lobotomizer og Don Julio's Band som er godbitene, og de er absolutt verdt arbeidet. I tillegg får du epic mount til 640g, og en waist/cape som er ganske ok. I AB er det Defiler's Leather Shoulders og Deathguard's Cloak som er gulrotene. Spesielt shoulders er helt utrolig bra, men så tar det også kanskje tre ganger så lang tid å bli exalted i AB som i AV (med random gruppe). Jeg har akkurat blitt revered, og det går saaaaaakte Defiler's Leather Boots og Defiler's Leather Girdle er også fine alternativer for PvP hvis du bestemmer deg for å spille AB.
ugotabanana Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Oppsettet til Pug ser fint ut. SC er jo så dårlig at man synes synd på de som bruker det.
Pug Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Fordring skal jeg kanskje gå med på, men Flamescarred er bedre enn Wyrmtongue! :!: Flamescarred: 12agi 12str 11sta 10 FR Wyrmtongue: 23agi 10sta Flamescarred har mer ATP, mer sta, og FR er faktisk ganske fint til PvP også! Enkelt valg spør du meg, selv om du ofrer 0,25% crit eller hva det blir fra mindre agi. Dessuten kan flamescarred farmes svært lett med en 5-manns gruppe. 5489560[/snapback] Flamescarred: 24AP, 110HP 10FR og ca. 0,35% crit. Wyrmtongue: 23AP, 100HP og ca. 0,70% crit. Altså 0,35%-ish crit vs. 10HP, 1AP og 10FR. Imho så spiller ikke 10FR noen som helst rolle i PvP. Jeg har 40FR med det vanlige gearet mitt nå, og merker ikke noen forskjell fra da jeg hadde 0. Altså blir det minimale forskjeller det er snakk om, og imo så er 0,35% crit bedre enn 10HP og 1AP. Ren smakssak. Strat Scarlet er fort unnagjort, enten du går 5man eller 10man. Dessuten er det alltids en sjangse for at du får 1-2 Righteous Orbs, og får crusader på kjøpet Skaff begge to (det gjorde jeg), slik at man kan bruke Flamescarred på ragnaros =)
abraxa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Imho så spiller ikke 10FR noen som helst rolle i PvP. Jeg har 40FR med det vanlige gearet mitt nå, og merker ikke noen forskjell fra da jeg hadde 0. Altså blir det minimale forskjeller det er snakk om, og imo så er 0,35% crit bedre enn 10HP og 1AP. Ren smakssak. Strat Scarlet er fort unnagjort, enten du går 5man eller 10man. Dessuten er det alltids en sjangse for at du får 1-2 Righteous Orbs, og får crusader på kjøpet Skaff begge to (det gjorde jeg), slik at man kan bruke Flamescarred på ragnaros =) Jeg har også begge to, og velger å bruke Flamescarred. Som dagger rogue er jeg ikke spesielt bekymret for crit, jeg ligger vel på en 20-22% avhengig av trinkets og er godt fornøyd med det, da talents gir en svært høy crit% på ambush/backstab. Men når det gjelder FR, så er jeg ikke enig at det suger i PvP! Jeg har 47 FR i mitt "hverdagsutstyr", og møter jeg en fire mage slenger jeg straks på Cinderhide Armsplints of Power , Hyper-Radiant Flame Reflector og ev. Royal Seal of Eldre Thalas. Da har jeg plutselig 85 FR ubuffet, og det gjør forskjell! Ikke gimper jeg meg nevneverdig med hensyn på attack power og stamina heller. Menmen, smak og behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå