Gå til innhold

Program for å lage reklame

sindre2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er på utkikk etter et aldri så lite program hvor man kan lage enkle reklame. Skall ikke ha noe avanserte greier, bare jeg kan velge størresle på vindu, sette inn tekst, linjer og et par enkle logoer.

Vis noen vet om noe slikt: Si ifra snarest!

Haster litt ettersom dette skal være ferdig innen onsdag 25.01.06

EDIT: Dette er kun et forslag jeg skal legge frem, og ikke det endelige produktet.

EDIT 2: Reklamen skal inn et tidsskrift

Endret av sindre2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til?

Gimp er et noe avansert program som kan sammenlignes med Photoshop, det er gratis så hvorfor ikke? Det finnes til både Linux (integrert i de fleste distroer), Windows, Mac og Unix.

Ellers så vil jeg nok tro at alle OS'er kommer med et eller annet program som klarer det du skal, kanskje til og med Windows Paint.

Skrevet

Jeg har Photoshop som jeg har prøvd meg så smått med. Prøver meg litt frem og kommer frem til noe etterhvert. Tror nok jeg skal klare å fikse det med PS. Eller lurer jeg på hvordan jeg setter inn et bilde på et bilde?

Skrevet

Å åpne begge og dra det ene bilde over i det andre tror jeg skal funke, men du må nok gjøre regning med litt justeringer på det du drar inn... tror de kommer i hvert sitt lag så de skal være ganske lette å arbeide med.

Skrevet
Tenkte meg at adobe illustrator, quark xpress el lignende programmer som brukes til å lage aviser kan passe godt.

Men enklest er det nok med powerpoint...

5493954[/snapback]

Sikker på at du ikke mener Adobe InDesign? Illustrator er ikke det først og fremst til vector-grafikk?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Go Quarkexpress!

Det klart beste alternativet, dog litt dumt at det koster en 15-20.000 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...