krbalto Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) TRenger et pakkeprogram, helst gratis. ala zip eller slikt. Skal "pakke bort" musikk og video. Noen som vet om noe brukbart? Endret 22. januar 2006 av krbalto
kjeklulf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Å pakke musikk, bilder og video har overhodet ingen hensikt hvis målet er å spare plass.
krbalto Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 http://www.7-zip.org/ 5480487[/snapback] Tusen takk !
krbalto Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Å pakke musikk, bilder og video har overhodet ingen hensikt hvis målet er å spare plass. 5480523[/snapback] Målet er å "rydde" litt. Og hva angår det deg hva målet mitt skulle være? Sorry ,, har vel kanskje bare en litt dårlig dag.
krbalto Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Å pakke musikk, bilder og video har overhodet ingen hensikt hvis målet er å spare plass. 5480523[/snapback] Hm... kanskje det er jeg som ikke skjønner noe her. Vil "pakke" dem slik at de tar mindre plass og kan lagres som data på en dvd-plate. Hva slags program trenger jeg da?
p@ge Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 ZipGenius: http://downloads.zipgenius.it/zipgenius/index.htm
kjeklulf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Musikk (wav, mp3 etc), film og bilder er allerede komprimert i utgangspunktet og du har ikke noe å hente på pakke de inn. Du vil ikke spare noe plass allikevel.
oysfaerg Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 krbalto: Neste gang du føler for å "blåse ut" hva du mener, sender du enten PM til mod eller poster under "Tilbakemeldinger til forumet". For å oppklare litt, vi får ikke betalt for å sitte her, det er faktisk helt frivillig... En annen ting er jo det faktum at det ikke koster dere mange kaloriene å legge til ett ekstra ord når dere skal starte ett emne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå