Gå til innhold

Stor oppdatering til Xbox Live

Retroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jepp, endelig kan det bli slutt på frysingen midt i et spill som f.eks i NFS MS. Opplevd et par ganger å gjøre ferdig et langt race så fryser den rett før jeg rekker å save :/

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

"Microsoft har selvsagt ikke gått ut og offisielt bekreftet disse ryktene. "

Så er jo ikke noe offisielt. :)

Skrevet (endret)
Jepp, endelig kan det bli slutt på frysingen midt i et spill som f.eks i NFS MS. Opplevd et par ganger å gjøre ferdig et langt race så fryser den rett før jeg rekker å save :/

5483261[/snapback]

bare dem ikke setter ned ytelsen på xbox 360 eller noe annet så. skjedde ikke det med psp? de skulle få bedre batteritid?

Endret av avanore
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

PSP har en 333 MHz cpu som er klokket ned til 233 eller noe sånt ja, men går fint an å klokke den opp igjen. Jeg kjørte hvertfall 333 på min. :)

Skrevet
bare dem ikke setter ned ytelsen på xbox 360 eller noe annet så. skjedde ikke det med psp? de skulle få bedre batteritid?

5494965[/snapback]

Nå kjører ikke Xbox360 på batteri akkurat da :p

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

De kan gjøre hva de vil bare vi blir kvitt de problemene med spillene og det andre. Halo 2 f.eks. har en tendens til å gå i slow motion spes i Backwash brettet, det er nok at det er 6-7 stk på en gang som møtes å skyter.. Noen andre som har opplevd dette? Er flere jeg har spilt med på Live som har samme problem i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...