Gå til innhold

Vinteruvær i Hammerfest-litt kreativitet


rogerjo

Anbefalte innlegg

Det er for tida 16 kalde grader og stiv kuling i Hammerfest. Var ute en tur i formiddag og fant denne skulpturen. Skjøsprøyt og kulde har vannet til å fryse fast i hva-som-helst, også denne jernstaka som står fast i en stein. Likte motivet.

 

Hva synes dere om ideen, motivet og det tekniske?

post-54379-1137857288_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for mange fine tilbakemeldinger.

Hyggelig at dere liker bildet :)

 

Bildet er behandlet med øket kontrast slik mitt bilde framstår. Men jeg ser at jeg kunne gjort mere ut av det, slik SirMaximus har fått til. Har prøvd det samme på min orginal og det blir vesentlig bedre. Vi har ennå lite dagslys, så det er relativt marginale fotoforhold.

Det herjer kulde og storm utafor husveggen, men blir det muligheter, så skal jeg prøve meg på det samme motivet i morra også, kanskje andre objektiver og innstillinger. Blir det bra resultat legger jeg det ut i denne tråden :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes bildet gjengir virkeligheten perfekt, og at det er naturlig som det er.

Ville ønsket mer av stenen med is slik at en så overgangen til is, det hadde etter min mening gjort bildet perfekt. Er imponert over at du har vært ute og fotografert uansett, selv uten å krype ned i fjæresteinane.

Som det fremstår synes jeg dette er flott.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett så mange dårlige bilder i kritikkforumet, trodde jeg det var noe med nordmenn og fotokamera. Heldigvis forteller ditt bildet det motsatte. Kjempeflott bilde! Du skal vite jeg er veldig kritisk! Jeg er enig med kontrast utgaven til sir maximus. Ellers er det sabla flott! Legg det inn på deviantart.com Fint side å hente inspirasjon og kritikk fra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...