Gå til innhold

Sony Ericsson K600i, er den verdt å kjøpe?


tebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viss du vil ha 3G, men samtidig ikke noe avanserte greier, så kjøp den. For all del det er jo en god telefon, og har du ventet lenge på at en 3G telefon skal falle på normalt prisnivå så gå for denne. Trenger du ikke 3G så er den bare å droppe, husk at f. eks. tastene er elendige.

Håper dette hjalp litt :thumbup:

5475261[/snapback]

Det er vel egentlig ikke 3G, men jeg så den i Elkjøp-avisen. Men eledige taster, mener du at de er små.

 

Edit: skrivefeil

Endret av tebo
Lenke til kommentar

Jeg så også tilbudet i elkjøp-avisa, og vurderer sterkt å kjøpe den. Fo min del så kommer jeg til å bruke den mest som kamera og radio, men også en del videosamtaler nå som det er gratis ut april. Sender ikke veldig mye sms, og har MP3-spiller sånn at jeg ikke bruker den som det.

 

Anbefaler dere denne telefonen med de bruksområdene jeg har? Jeg syns det virker som et ganske godt kjøp, og så har jeg Djuice kontant fra før av også. ;)

Lenke til kommentar

Tastene er helt jævlige siden de er plassert inni telefonen og den har veldig lite minne (37 MB intern, ikke minnekort). Om du ikke trenger mye lagringsplass og ikke skriver mye sms mm er den et godt kjøp når om du først ønsker en 3G-telefon, men ikke trenger alt annet.

 

Btw, denne tråden hører vel inn under Hjelp, skal ha ny telefon!

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...