Gå til innhold

Hakker i coop i Splinter Cell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og en kompis har akkurat investert i Splinter Cell Chaos Theory. Når vi spiller coop hakker det nå enormt. Det er praktisk talt umulig å spille. Vi spiller over internett med gode linjer. Jeg har en svært god gaming-pc og har fps på 70-90 når jeg spiller Singel Player, men 10-15 i coop :no:

Kan dette ha noe med brannmur/porter å gjøre å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Hei, jeg og en kompis har akkurat investert i Splinter Cell Chaos Theory. Når vi spiller coop hakker det nå enormt. Det er praktisk talt umulig å spille. Vi spiller over internett med gode linjer. Jeg har en svært god gaming-pc og har  fps på 70-90 når jeg spiller Singel Player, men 10-15 i coop  :no:

Kan dette ha noe med brannmur/porter å gjøre å gjøre?

5475016[/snapback]

Det er et kjent fenomen i SP:CT, Coopen er elendig. Det er lite du kan gjøre enn og håpe på at de kommer med en patch eller at SP4 sin Coop blir bedre!

Skrevet

I allverden :cry: . Men kan det stemme at det skal være SÅ ille..? Dette var kjedelige greier, var primært pga. av coop-delen vi kjøpte spillet :ohmy: . Vi har patcha til 1.05 Euro.

Skrevet

nei,nei,nei Commando_Sondre. Coop fungerer fint med patch. Det er uten patchen at spillet kjører dårlig.

Environ: Har du router? Prøv og forwarede porten til Splinter Cell. Kan hende at routeren sperrer signalet.

Skrevet (endret)

Routeren jeg har nå har jeg problem med å få åpnet portene, men skal prøve med en annen.

Jeg leser på ubi sitt forum at lav fps i coop er svært vanlig. Grunnen skal være at bildet mellom de 2 spillerne synkroniseres, noe som stjeler ressurser. Dette gjør også at flaskehalsen for begge blir den av de 2 som har den dårligste maskinen. Dette er nok årsaken til at coop fungerer så dårlig :(

EDIT:

Til andre som plages med det samme kan jeg si at vi fikk ca 30fps, noe som er greit å spille med når vi begge satte samme grafikkinstillinger; 800x600 og alt på low.

Endret av Enviro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...