Gå til innhold

Hakker i coop i Splinter Cell


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en kompis har akkurat investert i Splinter Cell Chaos Theory. Når vi spiller coop hakker det nå enormt. Det er praktisk talt umulig å spille. Vi spiller over internett med gode linjer. Jeg har en svært god gaming-pc og har fps på 70-90 når jeg spiller Singel Player, men 10-15 i coop :no:

 

Kan dette ha noe med brannmur/porter å gjøre å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hei, jeg og en kompis har akkurat investert i Splinter Cell Chaos Theory. Når vi spiller coop hakker det nå enormt. Det er praktisk talt umulig å spille. Vi spiller over internett med gode linjer. Jeg har en svært god gaming-pc og har  fps på 70-90 når jeg spiller Singel Player, men 10-15 i coop  :no:

 

Kan dette ha noe med brannmur/porter å gjøre å gjøre?

5475016[/snapback]

Det er et kjent fenomen i SP:CT, Coopen er elendig. Det er lite du kan gjøre enn og håpe på at de kommer med en patch eller at SP4 sin Coop blir bedre!

Lenke til kommentar

Routeren jeg har nå har jeg problem med å få åpnet portene, men skal prøve med en annen.

 

Jeg leser på ubi sitt forum at lav fps i coop er svært vanlig. Grunnen skal være at bildet mellom de 2 spillerne synkroniseres, noe som stjeler ressurser. Dette gjør også at flaskehalsen for begge blir den av de 2 som har den dårligste maskinen. Dette er nok årsaken til at coop fungerer så dårlig :(

 

 

EDIT:

Til andre som plages med det samme kan jeg si at vi fikk ca 30fps, noe som er greit å spille med når vi begge satte samme grafikkinstillinger; 800x600 og alt på low.

Endret av Enviro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...