Gå til innhold

drømme om spill


Anbefalte innlegg

Har tidligere hatt problemer med at hvis jeg spiller for mye så drømmer jeg om spillene når jeg har lagt meg.. Men NÅ har det seg sånn at jeg aldri har spillt World of warcraft, ei heller har noen interesse for rollespill(spiller for det meste Bf2), men jeg har begynt å drømme om det om natten WAAH! Ikke noe særlig detaljer og slikt, for jeg har ikke spillt spillet, men likevel vet jeg at det er wow. Skikkelig skummelt! når jeg våkner føler jeg ikke noe spesiellt behov for å kjøpe spillet :hmm:

 

Shit jeg er gal! :nei::dontgetit:

 

noen som har opplevd noe i nærheten? hehe

 

moderator må gjerne slette denne posten hvis det ikke passer å dele plagene sine her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, det er ikke unormalt. når jeg begynte å lese på html så drømte jeg faktisk om html koder :p kan bare huske at eg så for meg farge kodene men jeg sov og våknet opp og var svimmel. men om man ligger å tenker på en ting rett før man søvner så er det ofte at man drømmer om det :p

 

så jeg ligger som oftes å tenker på jenter, slik at jeg kan drømme om dem :p

Lenke til kommentar

Du er nok ikke alene nei... Jeg drømmte om Tiberian sun for en stund siden etter å ha spillt det jævlig mye på LAN. Jeg drømmte at den cybercommando soldat gikk rundt å moste en base, ganske sært egentlig.

En annen gang drømmte jeg at jeg koblet momo rattet mitt til PS2`n min for å spille Gran turismo 3. Da jeg våknet måtte jeg jo selvsagt prøve, og det funket faen meg :)

 

Skulle ikke forundre meg om folk som spiller CS ti timer om dagen drømmer syke ting en gang iblant heller.

Lenke til kommentar

Ja nei, eheh har en tendens til å drømme heftig og brutalt om WW2,der eg deltar som fotsoldat i kampens hete :ermm: Våker alltid svett og jævlig med denne tanken: SÅNN vil eg at fremtidige WW2 spill skal vere.

 

Natten før eksamen før jul låg eg å fabla om operativsystem og datakommunikasjon :p , fy flate så eg hadde lest og pugget :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...