Ingeniørstudent Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Lurer på hva som er så galt med det settet og hva intellect gjør. Spirit er jo mana regeneration da, og det står at med intellect så forbedrer man skills? Intellect høres jo ut som sånn mana ting da. (intelligence)
SGE7000 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Tja, det at det for casters som regel er fordelaktig å ha +dmg/crit for spells, og at magisters har veldig lite +dmg og ikkeno crit, kan vel være grunnen til at enkelte ikke liker det? The set gives these bonuses as more pieces are worn:3: Increases damage done by Frost spells and effects by up to 7. 5: +5 Frost Resistance. 5: +5 Fire Resistance. 5: +5 Arcane Resistance. 6: Increases damage done by Arcane spells and effects by up to 21. 7: Increases damage done by Fire spells and effects by up to 27. 8: Restores 8 mana per 5 sec. 8: +10 Intellect. Altså, med fullt Magisters set har man følgende: +7 Frost dmg +21 Arcane dmg +7 Fire dmg 8 Mp5 +5 Frost Resistance. +5 Fire Resistance. +5 Arcane Resistance. +177 Intellect +66 Stamina +79 Spirit +491 Armor Dette er i min mening veldig dårlig, da f.eks jeg på min warlock har, med kun random +dmg/crit blues og enkelte greens, mer av alt utenom fire/arcane res, og litt lavere intel/spir (tas igjen med ca. 80 mer stam) - ser man på +dmg og crit har jeg også mer sammenlagt. Kan legge til det at for å få fullt magisters må man antageligvis farme det litt, noe jeg ikke har gjort i det hele tatt for å få det gearet jeg har Ble litt små-sent det skrevet det her, så jeg får unnskylde hvis det blir litt rotete, eller det virker som om jeg skryter av meg selv etc. etc. EDIT: Glemte det at Magisters ikke fyller alle armor-slots, men jeg tror det jeg skrev fortsatt stemmer nogenlunde Endret 19. januar 2006 av SGE7000
nd4spd Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Glemte det at Magisters ikke fyller alle armor-slots Hva mener du? Det er jo 8 deler i magisters som i alle de andre "tier0" settene...
ugotabanana Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Liker mager med magister i PvP, de blir spist til frokost de. Magister er så dårlig at det helt vannvittig. Man har jo mindre hp med full magister enn en standard level 25 Warrior :o
Tbau5 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ringer, trinketer, våpen. Må heller ikke glemme at mage har +stam og +int fra før av, så det blir ikke så lite
SGE7000 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Glemte det at Magisters ikke fyller alle armor-slots Hva mener du? Det er jo 8 deler i magisters som i alle de andre "tier0" settene... 5467492[/snapback] mener, som sagt; ringer, trinketer, main hand, off hand, ranged EDIT: Poenget mitt var det at med fullt magisters, så har du antageligvis så lite +dmg og crit at du kommer til å bli spist i PvP, selv om du fortsatt har 60% mana igjen når du dør Endret 19. januar 2006 av SGE7000
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister gir deg 450dmg per Frostbolt. Magister gir deg like mye HP som en ku i Elwynn Forest. Magisters set-bouns er til å smile av. 8/8 Magister gir deg 8 Large Brilliant Shard.
J@cob Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister gir deg 450dmg per Frostbolt.Magister gir deg like mye HP som en ku i Elwynn Forest. Magisters set-bouns er til å smile av. 8/8 Magister gir deg 8 Large Brilliant Shard. 5467960[/snapback] Haha, godt sakt, er vell det samme jeg kommer til å gjøre, vis jeg noen gang henda i det
The_Trick Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det er som SGE7000 sier, du kommer til å bli spist i PvP pga. av så lite +dmg og +crit. En mage uten +dmg er en verdiløs mage. Det er mye bedre å sette sammen sitt eget sett til du begynner med Molten Core etc. Kan gi deg noen tips på items: Head: Crimson Felt Hat fra Magistrate Barthilas i Stratholme. Weapon: Rod of The Ogre Magi fra Dire Maul Tribute. Ring: Flaming Band fra Pyroguard Emberseer i UBRS(om du er fire mage) Chest: Robe of Everlasting Night fra Immol'thar i Dire Maul West. Shoulder: Burial Shawl fra en av de 6 siste bossene i Scholomance. Trinket: Briarwood Reed fra Jed Runewatcher(rarespawn) i UBRS På rank 7 (Blood Guard, som ikke tar så veldig lang tid å nå) får du hanskene og skoene fra Tier 1 PvP settet som har ålreit +int, +sta og +dmg, pluss at 2 set items=+23 dmg. Inspect alle level 60 magene du kommer over for å se hva slags items de bruker.
Kenneth_S Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister gir deg 450dmg per Frostbolt.Magister gir deg like mye HP som en ku i Elwynn Forest. Magisters set-bouns er til å smile av. 8/8 Magister gir deg 8 Large Brilliant Shard. 5467960[/snapback] QFT! Stort bedre oppsummert blir det ikke
Gomle6 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 woot lolololo, Magister suger... kthxbye Jeg har random dropps fra all over, har 200+ frost damage ( no epix) + hefti me HP og mana.. Spirit is teh sux anyway
holst84 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Lurer på hva som er så galt med det settet og hva intellect gjør.Spirit er jo mana regeneration da, og det står at med intellect så forbedrer man skills? Intellect høres jo ut som sånn mana ting da. (intelligence) 5467352[/snapback] INT gjør også at du lvl'er dine skills fortere har jeg hørt. Men som sagt, ikke gå for magisters. Følg heller denne guiden
TheInfamous Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Lurer på hva som er så galt med det settet og hva intellect gjør.Spirit er jo mana regeneration da, og det står at med intellect så forbedrer man skills? Intellect høres jo ut som sånn mana ting da. (intelligence) 5467352[/snapback] INT gjør også at du lvl'er dine skills fortere har jeg hørt. Men som sagt, ikke gå for magisters. Følg heller denne guiden 5468343[/snapback] Intellect gjør så du går fortere opp i lvl i weapon skills.. Liker denne tråden, la oss starte en Magister er ut klubb eller no
KO- Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister gir deg 450dmg per Frostbolt.Magister gir deg like mye HP som en ku i Elwynn Forest. Magisters set-bouns er til å smile av. 8/8 Magister gir deg 8 Large Brilliant Shard. 5467960[/snapback] Magisters er en joke og nedverdigende til det en mage er!
cheeplix Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister er helt latterlig, Meldarion for president.
akarno Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister på orc male warlock er ikke pent. Det er galt med magister. Det er ikke pent, snakker av erfaring
anon12234 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) magister er det beste mage settet i spillet. Endret 20. januar 2006 av Henrik2k
chokke Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Magister på orc male warlock er ikke pent. Det er galt med magister. Det er ikke pent, snakker av erfaring 5469727[/snapback] screeny? tauren med det må være kult da
John Keats Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Er lei av: "Ninja" etterfulgt av You have been kicked out of the group by xxxx, hver gang jeg roller på dreadmist (er mage)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå