Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stemmer for at denne stråden blir satt som sticky, og at Orresnei mekker like flotte tråder for Xbox 360 og PlayStation 3 ;)

5499092[/snapback]

Will (perhaps) do. Sette da denne tråden til sticky etter ønske fra flere brukere. Kan etter hvert lage informasjonstråder om de to andre aktuelle konsollene også.

Lenke til kommentar

Ikke mitt verk, men words... Dette er hva som kan skje om du spiller "Zelda Revolution" med nunchucken (den MÅ bli trådløs):

 

Skal svinge sverdet bak deg, og du tar i for konge og fedreland for å slenge fienden langt bakover. GJETT hva som skjer da når du har noe kobla i en fordømt ledning i den kontrollen du skal svinge avgårde. Da har du TO ting som kan skje, uansett går noe til fanders:

 

1: Du drar nunchucken ut av hånda du holder den i, den fyker avgårde, løsner fra kontrollen, og går med lydens hastighet inn i nærmeste vegg, der den blir delt opp i mange fine, ubrukelige deler.

 

Eller

 

2: Du drar så hardt at ledningen går av eller pluggen rykkes ut av hullet den sitter i. Om det er den sistnevnte, kan du bite deg sjøl i nesa på at den kommer til å rykkes ut på en måte som ikke lover godt for fremtidig spilling. Denne siste forutsetter at du fremdeles har nunchucken i venstre hånd (Høyre for de som vil ha det andre veien).

Lenke til kommentar
Ser for meg at at kommer "vekter", der kontrollen settes inn og blir så bundet til armen.

TV Shop "Fekt deg i form!" :D

5509888[/snapback]

Da måtte det blitt haptisk feedback (at det haddde blitt tyngre med vektene).. Feks hvis du slår med et sverd, og treffer en vegg, så stopper kontrollen.. Hvis dette kommer, så hopper jeg i taket!!

Lenke til kommentar

Det ser ut til at Revolution ikkje vil ha nokon problem med å takle sjølv dei mest krevande spelmotorane. Midway har planer om å lage eit FPS spel til samtlige nex-gen konsollar. Og motoren som spelet skal bygge på er den komande Unreal Engine 3. Så dette burde sette ein stoppar for syting over Revolutions "dårlege" systemspesifikasjonar.

 

Edit: Link: http://www.joystiq.com/2006/01/28/revoluti...nreal-engine-3/

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Det ser ut til at Revolution ikkje vil ha nokon problem med å takle sjølv dei mest krevande spelmotorane. Midway har planer om å lage eit FPS spel til samtlige nex-gen konsollar. Og motoren som spelet skal bygge på er den komande Unreal Engine 3. Så dette burde sette ein stoppar for syting over Revolutions "dårlege" systemspesifikasjonar.

 

Edit: Link: http://www.joystiq.com/2006/01/28/revoluti...nreal-engine-3/

5511178[/snapback]

 

Er dette offisiellt enda? Jeg kan ikke finne noen link til en ofisiell side, men samma det. Dersom dette skulle vise seg å være sant blir jeg mildt sagt imponert. Ja, kanskje må de sette litt ned på ey-candy og slike ting, men at en så liten boks kan kjøre den motoren der, det er ikke dårlig!

Lenke til kommentar
You see, in a job advert from the company for the position of level layout designer, Midway has let slip that it has a next-gen first-person shooter in the pipeline. According to the ad, the FPS will appear on Xbox 360, PS3 and... Nintendo's Revolution (yay!) and will be built using Epic Game's Unreal Engine 3 technology.

Så dei har ikkje gitt ut ei pressemelding, men det må vere ein grunn til at dei er ute etter å ansette folk for å jobbe med eit spel basert på UE3 til Revolution.

Lenke til kommentar
Det ser ut til at Revolution ikkje vil ha nokon problem med å takle sjølv dei mest krevande spelmotorane. Midway har planer om å lage eit FPS spel til samtlige nex-gen konsollar. Og motoren som spelet skal bygge på er den komande Unreal Engine 3. Så dette burde sette ein stoppar for syting over Revolutions "dårlege" systemspesifikasjonar.

 

Edit: Link: http://www.joystiq.com/2006/01/28/revoluti...nreal-engine-3/

5511178[/snapback]

 

Er dette offisiellt enda? Jeg kan ikke finne noen link til en ofisiell side, men samma det. Dersom dette skulle vise seg å være sant blir jeg mildt sagt imponert. Ja, kanskje må de sette litt ned på ey-candy og slike ting, men at en så liten boks kan kjøre den motoren der, det er ikke dårlig!

5511229[/snapback]

 

Dropper gjerne litt eye-candy for å kunne spille med rev-kontrolleren fremfor standard kontrolloppsett.

Lenke til kommentar
Dropper gjerne litt eye-candy for å kunne spille med rev-kontrolleren fremfor standard kontrolloppsett.

5511366[/snapback]

Så sant så sant! Dog håper jeg utviklerne virkelig tar i bruke revolution-kontrolelren og ikke bare satser på en shell-mode. Da tror jeg man kan glede seg!

 

Men videre diskusjon om dette bees taes i en annen tråd da dette kun er en informasjonstråd og ikke skal fungere som en kanal for alt Revolution snakk. Beklager dette, men slik er reglene.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Dropper gjerne litt eye-candy for å kunne spille med rev-kontrolleren fremfor standard kontrolloppsett.

5511366[/snapback]

Så sant så sant! Dog håper jeg utviklerne virkelig tar i bruke revolution-kontrolelren og ikke bare satser på en shell-mode. Da tror jeg man kan glede seg!

 

Men videre diskusjon om dette bees taes i en annen tråd da dette kun er en informasjonstråd og ikke skal fungere som en kanal for alt Revolution snakk. Beklager dette, men slik er reglene.

5511971[/snapback]

 

Joa... men jeg vil først se om det faktisk er så topp å spille FPS med den kontrolleren FØR jeg hopper i taket jeg da...

 

Orresnei: Oioi, så ikke at vi skulle ta denne diskusjonen et annet sted :blush:

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Dropper gjerne litt eye-candy for å kunne spille med rev-kontrolleren fremfor standard kontrolloppsett.

5511366[/snapback]

Så sant så sant! Dog håper jeg utviklerne virkelig tar i bruke revolution-kontrolelren og ikke bare satser på en shell-mode. Da tror jeg man kan glede seg!

 

Men videre diskusjon om dette bees taes i en annen tråd da dette kun er en informasjonstråd og ikke skal fungere som en kanal for alt Revolution snakk. Beklager dette, men slik er reglene.

5511971[/snapback]

 

Joa... men jeg vil først se om det faktisk er så topp å spille FPS med den kontrolleren FØR jeg hopper i taket jeg da...

 

Orresnei: Oioi, så ikke at vi skulle ta denne diskusjonen et annet sted :blush:

5534633[/snapback]

Jeg regner med at det går greit ;) Men helst lag en ny tråd om det er du snill. Regler er i motsetning til det mange tror, til for å følges. Så hadde satt pris på om man diskuterte dette i en egen tråd. Ellers er jeg glad for all aktivitet rundt denne konsollen da jeg selv liker å diskutere dens forskjellige aspekter.

Lenke til kommentar
VIlle bare si takk for en super duper informasjonstråd!! Jeg trodde jeg viste alt, men det der viste min uvitenhet:P...

5537122[/snapback]

Takk for fin tilbakemelding. Det setter jeg pris på! Det kan hende at jeg går igang med en lignende tråd for Playstation 3 etterhvert. Dog må jeg se om jeg orker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Viser seg at basen til Revolution er strømadapteret:

http://gonintendo.com/wp-content/photos/Ne...s_to_play_7.jpg

5621814[/snapback]

Linken din virker ikke her hos meg. Hva kan det skyldes montro? Ellers har jeg faktisk lest om dette på forskjellige sider. Bare ikke sett noen bilder. Får vel ta å oppdatere denne posten litt i morgen når jeg ikke er så fryktelig trøtt.

Lenke til kommentar
Linken din virker ikke her hos meg. Hva kan det skyldes montro?

Det er fordi bileta vart fjerna. Utgiverane av Nintendo: Official Magazine var ikkje så begeistra over at nokon scanna bladet deira og la det ut på Internett.

 

Men ut frå bileta virka dette som ei god ide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...