Xecuter Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Noen som husker The Incredible Machine? Brukte å spille det mye. Noen som vet om et liknende spill?
tore_v1 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Genialt gammelt spill! Kunne sitter flere timer og pusle rundt, med et ganske intelligent spill. Noen som vet om dette finnes i gratisversjoner nå? EDIT: Det ligger en del demoware versjoner på nett, søkte litt på google, så det er bare å ta søkemotoren fatt, du finner sikkert noe som er verdt å prøve å spille! Endret 19. januar 2006 av tore_v1
phnx85 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ahh, TIM. Nostalgifaktoren gikk nettopp gjennom taket Husker mine yngre dager på en 25MHz 486 maskin og mang en timer med The Incredible Machine
Deathie Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Tim er et av de spillene jeg husker veldig godt fra barndommen. *Lete i de gamle diskettene*
Zeph Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 The Incredible Machine er fantastisk bra, originalen er best selvfølgelig, men timevis med morro kan du ha med oppfølgarane også. Eg har alle saman The Incredible Machine (1992) The Even More Incredible Machine (1993) Sid & Al's Incredible Toons (1993) The Incredible Machine 2 (1994) The Incredible Toon Machine (1994) The Incredible Machine 3 (1997) Return Of The Incredible Machine: Contraptions (2000) The Incredible Machine: Even More Contraptions (2001) Trur årstala skal være nokon lunde korrekt. Dei eldre spela har litt problemer med å kjøre i Windows XP, men ved å bruke DosBox skal du kunne få det til å fungere. Eg har litt problemer med å få The Even More Incredible Machine til å fungere sidan det ikkje er Dos-basert, men prøver å finne ut av det.
Dragon Hunter Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 The Incredible Machine er fantastisk bra, originalen er best selvfølgelig, men timevis med morro kan du ha med oppfølgarane også. Eg har alle saman The Incredible Machine (1992) The Even More Incredible Machine (1993) Sid & Al's Incredible Toons (1993) The Incredible Machine 2 (1994) The Incredible Toon Machine (1994) The Incredible Machine 3 (1997) Return Of The Incredible Machine: Contraptions (2000) The Incredible Machine: Even More Contraptions (2001) Trur årstala skal være nokon lunde korrekt. Dei eldre spela har litt problemer med å kjøre i Windows XP, men ved å bruke DosBox skal du kunne få det til å fungere. Eg har litt problemer med å få The Even More Incredible Machine til å fungere sidan det ikkje er Dos-basert, men prøver å finne ut av det. 5470220[/snapback] Prøv Virtual PC, fantastisk emulator.
bleidd Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 The Incredible Machine (1992)The Even More Incredible Machine (1993) Sid & Al's Incredible Toons (1993) The Incredible Machine 2 (1994) The Incredible Toon Machine (1994) The Incredible Machine 3 (1997) Return Of The Incredible Machine: Contraptions (2000) The Incredible Machine: Even More Contraptions (2001) Trur årstala skal være nokon lunde korrekt. Dei eldre spela har litt problemer med å kjøre i Windows XP, men ved å bruke DosBox skal du kunne få det til å fungere. Eg har litt problemer med å få The Even More Incredible Machine til å fungere sidan det ikkje er Dos-basert, men prøver å finne ut av det. 5470220[/snapback] Jeg har de jeg har uthevet, og de fungerer finfint i XP for meg. Ingen kompatibilitetsmodus eller noe, de bare virker Herlige spill, men veldig vanskelige når de nærmer seg slutten. Mange timer med moro i disse her ja.
Zeph Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Prøv Virtual PC, fantastisk emulator. 5470581[/snapback] Kunne du forklart kort og greit kva Virtual PC går ut på og korleis eg kan ta nytte av det ved kjøring av eldre spel? Har massevis av abandonware som har litt forskjellige problemer, så om eg kunne fått eit oppsett der dei fleste fungerte ville det vært supert.
zeox Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Crazy Machines: The Wacky Contraptions Game kom ut nylig. ser ganske så artig ut
Dragon Hunter Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Prøv Virtual PC, fantastisk emulator. 5470581[/snapback] Kunne du forklart kort og greit kva Virtual PC går ut på og korleis eg kan ta nytte av det ved kjøring av eldre spel? 5472836[/snapback] I stedet for å emulere et operativsystem, emulerer Virtual PC en datamaskin, og man må innstallere et gjesteoperativsystem i denne virtuelle datamaskinen (et godt forslag: Windows 95, som finnes på www.vetusware.com). Denne emulatoren er så kraftig at den nesten kan emulere like stor kraft som HW-en i PC-en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå