Gå til innhold

Demo av Star Wars: Empire at War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ser ikke helt for meg hvordan du klarer å tenke i den retningen.....

kampsystemet er fullstendig ulikt, byggesystemet er fullstendig ulikt, osv osv.

5476715[/snapback]

 

 

joda sant det, men det er samme "ta over verden" konseptet

 

EDIT: byggesystemet er da ikke så veldig ulikt. du velger en planet/by så bygger du bygninger som lar deg lage bedre units.

Endret av spooker
Lenke til kommentar

byggesystemet i rome total war er da langt mer komplisert,eneste sammenligningsgrunnlaget er muligens at man kan trekke paraleller mellom planeter og byer, men thats it. når det gjelder konseptet om å ta over verden så er jo det et konsept som har eksistert i stort sett hvert eneste rts spill, er jo praktisk talt disse gutta som startet rts genren.

Lenke til kommentar
jeg ser ikke helt for meg hvordan du klarer å tenke i den retningen.....

kampsystemet er fullstendig ulikt, byggesystemet er fullstendig ulikt, osv osv.

5476715[/snapback]

 

 

joda sant det, men det er samme "ta over verden" konseptet

 

EDIT: byggesystemet er da ikke så veldig ulikt. du velger en planet/by så bygger du bygninger som lar deg lage bedre units.

5476818[/snapback]

 

"Ta over verden"-konseptet, som du kaller det, er kanskje ikke så fryktelig originalt, men jeg tør påstå at det er det beste. Et multi-galaktisk krigsspill med mål å ta et par-tre planeter? :p

 

Hvorfor være kreativ når noe fungerer? "If it ain't broke, don't fix it", som gutta over dammen sier...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Laster ned demoen selv nå, gleder meg litt til dette spillet å. I og med at dette of BFME 2 kommer ut nesten etter hverandre så lurer jeg litt på hva som blir mest spilt etter en stund, må si at dette EAW ser litt kulere ut, men det er vel fordi Star Wars Trilogien ligger litt foran Ringenes herre trilogien på hvilken filmer jeg liker :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...