Pibeba Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 jeg skulle installere d. jeg hadde ikke en gang kommet til d å legge inn første plate, så stopper d helt opp å står bare der. etter en stund blir jeg lei å restarter pc`n. får ikke til å verken uninnstalle d eller installere d. har bare lagt inn noe av spillet så jeg har vel lurt pc`n. er d noen som kan hjelpe meg
Mala Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hæ? Installasjonen stopper FØR du har lagt inni plata Og ver så snill ikkje skriv sms-språk...
Pibeba Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 d er 3 plater til gothic. jeg mente den d står installcd 1 på
Eyefitness Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ikke helt sikker på om jeg har forstått problemet, men gir her generell install info: Det er 3stk. cd, først legger du inn spill cd og klikker på install-symbolet. Når denne cd er ferdig, får du beskjed om å putte inn install cd2. Nå skal du sette inn install cd1, og når det spørres etter install cd3 setter du inn install cd2. Det er altså spill cd som er install1, install 1 er install 2 og install 2 er install 3. Klønete formulert,men antar det er forståelig likevel.
Pibeba Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 jeg legger inn play cda, så trykker jeg på install gothic 2. rett før jeg skal legge inn plate nr.2 (installcd 1) så stopper alt helt opp å ingenting skjer
Eyefitness Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg er ingen datakløpper dessverre. Men ser det er en sticky-tråd her, der det står noe om at avintallering av spill ikke nødvendigvis fjerner alt - og at det kan medføre installasjonsproblemer om en forsøker å installere senere. Var en oppskrift der på å fjerne rester i register osv. Har selv begynt å spille Gothic 2 på nytt etter et par års opphør (har ikke hatt det på denne maskinen). Jeg fikk installert, men sliter med at jeg blir kastet ut av spillet,og i verste fall starter maskinen på nytt. Har samme problemet med AOE 3. Leste i samme sticky-tråd at slike problemer kan skyldes at service pack2 for windows er installert. Har ikke fått til å fjerne service pack 2 (redd for å miste bilder og filer), så jeg vurderer å kjøpe ekstern harddisk og flytte viktige filer på den og deretter formatere harddisken og installere windows på nytt. Jeg har windows xp professional 2002 edition, norsk versjon. Tar gjerne imot tips om noen har bedre forslag eller kjenner til problemer med dette operativsystemet og spill. Beklager off topic på slutten her
Gromle Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg er ingen datakløpper dessverre. Men ser det er en sticky-tråd her, der det står noe om at avintallering av spill ikke nødvendigvis fjerner alt - og at det kan medføre installasjonsproblemer om en forsøker å installere senere. Var en oppskrift der på å fjerne rester i register osv. Har selv begynt å spille Gothic 2 på nytt etter et par års opphør (har ikke hatt det på denne maskinen). Jeg fikk installert, men sliter med at jeg blir kastet ut av spillet,og i verste fall starter maskinen på nytt. Har samme problemet med AOE 3. Leste i samme sticky-tråd at slike problemer kan skyldes at service pack2 for windows er installert. Har ikke fått til å fjerne service pack 2 (redd for å miste bilder og filer), så jeg vurderer å kjøpe ekstern harddisk og flytte viktige filer på den og deretter formatere harddisken og installere windows på nytt. Jeg har windows xp professional 2002 edition, norsk versjon. Tar gjerne imot tips om noen har bedre forslag eller kjenner til problemer med dette operativsystemet og spill. Beklager off topic på slutten her 5467880[/snapback] SP2 lager ingen problemer med G2 hos meg ihvertfall.
Pibeba Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg blir ekstremt forbanna. akkurat fåt formatert pcn. så har jeg fått gothic 2 med the night of the raven,. noe jeg har gleda meg til lenge. da jeg endelig skulle legge det inn så stoppa instrallasjonen litt over hallveis. der det står tid igjen begynnte klokka og telle oppover. ingenting mer skjedde. er desperat, trenger hjelp. Takker på forhond. Endret 30. mai 2006 av høvding1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå