kri84 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hei. Jeg skal hjelpe broren min med å sette opp statisk ip adr, men han har engelsk windows og vi finner ikke / i command vinduet. Er det noen som det hvor den fins? Når vi bruker Skift 7 kommer det bare opp en t..
Jarmo Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Valget du er på jakt etter ligger i arkfanen Språk i kontrollapanelet, der du kan legge til Norsk hvis du klikker på Detaljer-knappen. Etter det kan du velge Norsk som standardspråk og eventuelt slette den Engelske språkinnstillingen.
vbnswf Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hei. Jeg skal hjelpe broren min med å sette opp statisk ip adr, men han har engelsk windows og vi finner ikke / i command vinduet. Er det noen som det hvor den fins? Når vi bruker Skift 7 kommer det bare opp en t.. 5456390[/snapback] Det er enten ø æ ' , . - eller shift pluss en av de. Eventuelt en av de andre knappene der nede hehe, jeg husker ikke lenger. Tror muligens det er shift og ø eller shift og bindestrek. Hvis du finner det ut, hvilken knapp var det?
Mythos Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Du finner den rett til venstre for høyre SHIFT tast, der bildestreken er på norsk tastatur. Se her hvis det er flere taster du ikke finner på et eller annet keyboard oppsett;-) http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout Endret 17. januar 2006 av Mythos
kri84 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Hei. Jeg skal hjelpe broren min med å sette opp statisk ip adr, men han har engelsk windows og vi finner ikke / i command vinduet. Er det noen som det hvor den fins? Når vi bruker Skift 7 kommer det bare opp en t.. 5456390[/snapback] Det er enten ø æ ' , . - eller shift pluss en av de. Eventuelt en av de andre knappene der nede hehe, jeg husker ikke lenger. Tror muligens det er shift og ø eller shift og bindestrek. Hvis du finner det ut, hvilken knapp var det? 5456496[/snapback] I cs ligger den på bindestrek så jeg regnet med den var der, men der kom det bare en j! Fatter ingenting, og det største problemet er at jeg prøver å hjelpe han over telefon. Bytte språk i windows trur jeg ikke funker. Jeg byttet til engelsk oppsett på min pc, og hadde enda ingen problemer med å finne /.
vbnswf Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hvis dere har prøvd alt jeg skrev så vet jeg virkelig ikke. Prøv alle tastene på tastaturet, så shift pluss alle tastene og deretter alt gr. pluss alle tastene . Merkelig at det ikke skulle være ø eller shift + ø forresten, hvis jeg husker riktig ...
kri84 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Hvis dere har prøvd alt jeg skrev så vet jeg virkelig ikke. Prøv alle tastene på tastaturet, så shift pluss alle tastene og deretter alt gr. pluss alle tastene . Merkelig at det ikke skulle være ø eller shift + ø forresten, hvis jeg husker riktig ... 5457336[/snapback] Jeg sa til broren min at han skulle prøve akkurat dette, men uten suksess. Forstår ikke ha som er galt. Men men.. får vel fortsette å prøve. Er det noen annen måte å finne ut DNS serverne enn kjør->command-> ipconfig /all?
Jarmo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Kanskje HoverIP hjelper: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm
Cultofluna Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hvis dere har prøvd alt jeg skrev så vet jeg virkelig ikke. Prøv alle tastene på tastaturet, så shift pluss alle tastene og deretter alt gr. pluss alle tastene . Merkelig at det ikke skulle være ø eller shift + ø forresten, hvis jeg husker riktig ... 5457336[/snapback] Jeg sa til broren min at han skulle prøve akkurat dette, men uten suksess. Forstår ikke ha som er galt. Men men.. får vel fortsette å prøve. Er det noen annen måte å finne ut DNS serverne enn kjør->command-> ipconfig /all? 5458005[/snapback] Hva med ipconfig -all Funker på samme måte den
_MrMilo_ Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hei. Jeg skal hjelpe broren min med å sette opp statisk ip adr, men han har engelsk windows og vi finner ikke / i command vinduet. Er det noen som det hvor den fins? Når vi bruker Skift 7 kommer det bare opp en t.. 5456390[/snapback] Har dere prøvd 'divisjons-tasten' på det numeriske tastaturet? Det er tasten til høyre for 'Num Lock'.
kri84 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Hvis dere har prøvd alt jeg skrev så vet jeg virkelig ikke. Prøv alle tastene på tastaturet, så shift pluss alle tastene og deretter alt gr. pluss alle tastene . Merkelig at det ikke skulle være ø eller shift + ø forresten, hvis jeg husker riktig ... 5457336[/snapback] Jeg sa til broren min at han skulle prøve akkurat dette, men uten suksess. Forstår ikke ha som er galt. Men men.. får vel fortsette å prøve. Er det noen annen måte å finne ut DNS serverne enn kjør->command-> ipconfig /all? 5458005[/snapback] Hva med ipconfig -all Funker på samme måte den 5458046[/snapback] Perfekt! Dette burde funke siden han fant - i går. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå