Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt har satt opp hastigheten


Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp en mail fra NGT som inneholdt blant annet

Quote:


Tidligere har Bravo gitt deg følgende:

640 kbps inn (10 ganger ISDN)

384 kbps ut


Ny og forbedret hastighet er:

704 kbps inn (11 ganger ISDN)

384 kbps ut


 

Jeg kan bekrefte at jeg har gått opp fra 600 kbps hos itavisen, til 650 (dette med litt upload going on, så kanskje ikke helt nøyaktig?)

 

Lenge leve NGT :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-11 19:35, mad_arab skrev:


Da jeg hadde Bravo, så hadde jeg 704 hele tiden. Jeg sjekket i routern både da jeg fikk det, og rett før jeg gikk over til Delta. NGT tok høyde for overhead i utgangspunktet, og det er litt drøyt av dem å markedsføre dette som hastighetsøkning.


 

Jeg vet om dette, at de satt opp for å motvirke overhead. Jeg har aldri fått mer enn 605 før, har du?

 

Jeg synes godt de kan reklamere som en hastighetsøkning, før det første så hvis du ser på de (gamle) sidene deres så sår det ingenting om at de har 704, bare 640.

Nå har de økt til 704 offisielt, og de holder denne hastigheten.

Når jeg som kunde får ~20 % økning så synes jeg at flere skal få vite om dette.

Lenke til kommentar

Å jeg bare venter å venter å venter på å få linja mi inn på hyblen (charli sommer med studentrabat heeerlige 2048kb) Men det ble seff koplikasjoner karen fra bravida kom å så at det allerede var linje inn fra før (kober) å at joben med å treke ny kober inn ikke var nødvendig å kostbar, å jeg bare trengte spliter å modem, vel ngt må gå gjennom helle den skjekke rutinen de har når du bestiller på nytt så her sitter jeg å venter å forventet leverings dato blir dyttet frem fra uke til uke å dag til dag nesten. vel vel jeg får vel være tolmodig.

 

Jeg vil ha nåååååååååååååå.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 19:35, mad_arab skrev:

Har NGT selv, og er kjempefornøyd... men dette er bare et PR stunt.


Da jeg hadde Bravo, så hadde jeg 704 hele tiden. Jeg sjekket i routern både da jeg fikk det, og rett før jeg gikk over til Delta. NGT tok høyde for overhead i utgangspunktet, og det er litt drøyt av dem å markedsføre dette som hastighetsøkning.


 

Niks.

 

Routeren vise nå 864 mot 704 før.

(Ifølge kamerat med Bravo, har Delta sjøl)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...