Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

PCI-e frekvensen er ikkje farlig å sette høyt. Eneste som skjer er at intigrerte nettverkskort, intigrerte og dedikerte lydkort slutter å fungere. :p Ellers kan jo maskinen fryse, og du må ta en restart :)

 

mange intigrerte nettverkskort har en tendens til å slutte å fungere rundt 110mhz på pci-e. Jeg har kjørt 125 mhz på pci-e uten at Areca pci-e x8 kontrollerne min sluttet å fungere :)

Ok, er det ikke verre ting som kan gå galt så da prøver jeg, var litt redd for SSD raidet mitt på intel chipen.

Endret av minhund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pen score TMWH. :thumbup:

Hvor høy BCLK klarer HK ditt?

Jeg sliter selv med å komme over 220, må sette PCI til 115 for å komme over og det er vel veldig høyt.

 

Takk for det, more 2 cum :D

Til nå har jeg klart 242,5, men vil tro det skal klare et bar til.

PCI er satt til 115 hos meg også. Med PCI på 100 klarte jeg ikke mer en 227, men med litt øking av den gikk jeg opp til 242, og med enda mer tweaking og andre små ting tror jeg at jeg vil klare mer ;)

Lenke til kommentar
Er ikke dette lav score?

E8400 @ 4GHz

XfX HD4890 xxx @ stock

 

 

Noe lavt vil jeg si. Mener å huske jeg scoret rundt 17000 med min I5 750 2,66@3,5Ghz og ett sapphire 4870.

 

Ja. Virker litt for lavt. Har sendt mail til komplett om nytt kort, men får det helt sikkert ikke.

Burde kanskje snakke med XFX.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

___Kognitiv - 17023 3DMARKS - ATI Radeon HD 3870x2 smule overklokkede kjerner - Q6600@3,8GHz - Luft på GPUs og luft på CPU___

 

DOKUMENTASJON:

 

post-160659-1263577850_thumb.jpg

 

 

 

Riggen var på den tiden:

Asus Maximus Extreme

ATI Radeon HD 3870x2 versjonen med én vifte

2GB TWIN3X minne godt overklokket @ 1333MHz

Q6600 @ 3870 MHz - LUFT Zalman CNPS9700 NT Ultra Quiet

Veldig stabil overklokk til å være et benchmarkingsforsøk!

Endret av Kognitiv
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg får vel poste nye screens her når jeg kommer hjem i dag. Kjørte et run i går etter at jeg hadde lagt inn driverne bare for å se hvor landet ligger. Kom rundt 27 - 28 tusen poeng. Core i7 på 4GHz+ og 2 stk 480 GTX kort (stock). Men cpu scoren var litt rar, så tror det skal være mer å hente der. Muligens minne som ikke kjører som det skal (frekvens/timing). Vet jeg har fått mye høyere cpu score tidligere i alle fall.

 

Uansett, skal legge opp bilde og nøyaktig score senere i dag eller i morgen. Alt etter hva jeg rekker.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...