Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hello.

 

Ja jeg vil jo tippe det er ca der du ligger da du ikke har så høy Oc på prosessoren din. den bruker nok ikke alt av kraften du har i pcen din heller. er en stund siden jeg har kjørt 3dmark o6. tipper du får mere poeng i 3dmark vantage. bruk heller vantage da den er litt nyere. men du kan jo søke litt rundt på nettet å se hva folk får med en 920 og 5870.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! :)

 

Noen som vet om dette resultatet i 3DMark06 er "normalt" for denne maskinen her;

 

 

 

* 1 ASUS P8H67, Socket-1155 ATX, H67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, Crossfire, SATA 6G

* 1 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/4x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5

* 1 Creative SB X-FI Titanium PCI Express x1, lydkort

* 1 Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB SATA 6 Gb/s, opp til 355MB/75MB sec lese/skrive

* 1 Intel Core? i7 Quad Processor i7-2600K 3,4GHz, Socket LGA1155, 8MB, Boxed

* 1 Logitech Cordless Desktop MX5500 tastatur/laser mus

* 1 Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM, 64bit

* 1 Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort

* 1 WD RE4-GP Enterprise 2TB SATA, 64MB, 3Gb/s, 3,5"

 

 

 

Fikk 23591!

 

http://3dmark.com/3dm06/15371811;jsessionid=1CB525380E16D48E4F001DBC0D8EACA2?show_ads=true&page=%2F3dm06%2F15371811%3Fkey%3DFykmms8bj5bdPbZHzNK47WkSHmPTc8

 

 

Takker så meget! :)

Lenke til kommentar

Jeg så en sånn "compare"-greie der nå ja.. men, skjønte ikke så mye av den!? :blush:

 

Hva mener de? At det er 40 som har nesten lik score som meg, med samme ca samme system? Men, utifra de statistikkene der, så ser det jo ut som om hovedparten ligger høyere!? Eller, er det inkludert overklokking også!? "Samms system", men overklokket?

 

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Vet du svaret på det jeg lurer på, så skal du gjerne få lov til å svare!?

 

ps; Jeg har nå i hvert fall kommet med noe konkret i mine poster, on topic har de også vært.. så, hva du mener med at dette ikke er MSN, vet jeg ikke!? Jeg har i hvert fall aldri kjørt noen MSN-politikk i denne tråden, ei heller på dette forumet i all min tid jeg har vært her..

 

EDIT: Og nei, noe mer frem-og-tilbake om hvorvidt mine poster er "msn-materiale" er jeg ikke interssert i, det er å gå altfor off topic og blir å skyte seg selv i foten.. , du kan ta det privat om du vil.. Jeg ønsker bare svar på det jeg lurer på; Om noen her faktisk vet om gitte oppsett har en "normal score" i 3DMark06!? Og, hva tallene på siden står og betyr!?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

vel jeg antar at tallene på de systemene du blir sammenlignet med stemmer. det skal stå både specs på den utvalgte maskinen og om de forskjellige kompenentene er overklokket eller ikke. vanligvis oppført i mzh en plass i beskrivelsen.

 

men har du kjørt nyeste 3dmark? er kanskje lettere å få respons fra andre forum medlemmer. jeg synes 06 tråden har vært ganske rolig i det siste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nice score jackbrennan. :D

Her er min siste: http://3dmark.com/3dm06/15679488

 

Irriterer meg grønn over at min cpu har en max multiplier på x52 etter mye testing og tweaking. Møkkachip...Tror eg hadde hatt endel til å hente hvis eg kunne ha fått kjørt på 5.4 Ghz.....grrr :mad:

 

Eg må faktisk opp i 1.65V for å få den til å boote på 5.3Ghz

Endret av gjeewaytee
Lenke til kommentar

Nice score jackbrennan. :D

Her er min siste: http://3dmark.com/3dm06/15679488

 

Irriterer meg grønn over at min cpu har en max multiplier på x52 etter mye testing og tweaking. Møkkachip...Tror eg hadde hatt endel til å hente hvis eg kunne ha fått kjørt på 5.4 Ghz.....grrr :mad:

 

Eg må faktisk opp i 1.65V for å få den til å boote på 5.3Ghz

 

Haha, ja det alltid finnes noen med noe bedre :), men 5.2Ghz er ikke dårlig altså! Når det er sagt er 3DMark 06 mer eller mindre en CPU benchmark i dag siden du har helt klart mer graffik ytelse i systemet ditt enn jeg har i mitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...