SvovelSyre Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hei. Min nye, bærbare PC gjør noe merkelig - når jeg overfører mp3er fra PC-en til mp3-spilleren blir mp3-filene korrupte, dvs. de hakker under avspilling på mp3spilleren. Grunnen til at jeg poster dette under PC, er fordi Mp3-spilleren er i ok tilstand - Datakjeden har testet den, og filene de overførte, hakket ikke. Det er altså slik at mp3-filer overført fra akkurat denne PC-en ikke fungerer, de hakker ved avspilling. MP3-spilleren er i OK tilstand, det er ikke den som er problemet (testet av Datakjeden) MP3-filene er i OK tilstand, siden de ikke hakker når jeg spiller dem av på PC-en.U USB-kabelen er antakeligvis i grei tilstand, tviler på at den er problemet. Står da igjen med USB-driverne. Etter sjekk av USB-driverne har jeg funnet ut at det er noe feil med dem. Kan dårlige USB-drivere være opphav til at filene blir halvveis ubrukelige etter overføring via usb-kabel? "Intel® 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C2 Bad Driver" er infoen jeg får av et analyseprogram. Har noen opplevd lignende? Hvordan kan jeg få fikset PC-en min slik at den feilfritt kan overføre mp3filer? Hva er problemet? På forhånd takk.
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hvis det er bugs med USB-driverene så kan det være problemet. Bare prøv å bytte ut du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå