Gå til innhold

Første gang Wow, hvilken char?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville gått for mage, de er enklere å spille enn warlock for en nybegynner.

Morsommere også. Hvertfall på lavere levels synes jeg. Har en lvl 23 mage og en lvl 23 warlock.

5763218[/snapback]

 

Litt seint å komme med den når han nå er level 42? :D

 

 

Warlock er gøy! har en på level 35 selv, atm. :love:

Lenke til kommentar
Ville gått for mage, de er enklere å spille enn warlock for en nybegynner.

Morsommere også. Hvertfall på lavere levels synes jeg. Har en lvl 23 mage og en lvl 23 warlock.

5763218[/snapback]

 

Litt seint å komme med den når han nå er level 42? :D

 

 

Warlock er gøy! har en på level 35 selv, atm. :love:

5763264[/snapback]

 

 

Umm... Ja... Er nok det...

 

 

WTB tidsmaskin :blush:

Lenke til kommentar

Min Warlock eier villt :)

Nå nettop tok jeg Paladin 43 og Mage 39 samtidig med min Warlock 43.

Ikke noe juks at jeg angrep når dem hadde lite liv, vi var alle tre mot hverandre for å sloss :)

 

Først sendte jeg Felhunter på Mage, så ga jeg en uskyldig Fear til Paladin.

Curse of Agony og Immolate på Mage, så Conflagrate og han var nede.

 

Paladin var litt tungere, men det kom seg :D

 

Elsker min Warlock!

Lenke til kommentar

mage er det nermeste du kommer soc i d2. warlock er også gøy, men den har flere DOT spells (damage over time) enn mage som har flest instant damage spells. velg det du syntes høres artigst ut. btw: mage kan blinke framover (teleportere små avstander instant) og de kan teleportere til alle hovedstedene i din faksjon. de kan også lage en portal som gjør at flere spillere kan teleportere dit du lager portalen til. noe alle portalen i d2, bare at fler kan gå gjennom den. warlock kan derimot summone folk som er langt unna til der du er.

Lenke til kommentar
mage er det nermeste du kommer soc i d2. warlock er også gøy, men den har flere DOT spells (damage over time) enn mage som har flest instant damage spells. velg det du syntes høres artigst ut. btw: mage kan blinke framover (teleportere små avstander instant) og de kan teleportere til alle hovedstedene i din faksjon. de kan også lage en portal som gjør at flere spillere kan teleportere dit du lager portalen til. noe alle portalen i d2, bare at fler kan gå gjennom den. warlock kan derimot summone folk som er langt unna til der du er.

5765436[/snapback]

 

Nå har jeg spilt med min Warlock i 2 måneder.. Trur du ikke jeg vet om sånt eller?

Lenke til kommentar
mage er det nermeste du kommer soc i d2. warlock er også gøy, men den har flere DOT spells (damage over time) enn mage som har flest instant damage spells. velg det du syntes høres artigst ut. btw: mage kan blinke framover (teleportere små avstander instant) og de kan teleportere til alle hovedstedene i din faksjon. de kan også lage en portal som gjør at flere spillere kan teleportere dit du lager portalen til. noe alle portalen i d2, bare at fler kan gå gjennom den. warlock kan derimot summone folk som er langt unna til der du er.

5765436[/snapback]

 

Nå har jeg spilt med min Warlock i 2 måneder.. Trur du ikke jeg vet om sånt eller?

5765880[/snapback]

 

 

Jeg tror han bare prøvde og hjelpe deg :). Vel du får ha lykke til med Warlocken din, har en lock selv jeg på lvl 44 som har vært der en stund, men jeg leste den tråden fikk jeg merkelig lyst til og spille den opp hvertfall til 50 og få Harvester :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...