Gå til innhold

Frustrert PGR3 spiller

MacBain

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Jeg spør alltid om de kan skru av collisions ihvertfall, det er da man ser hvem som er den beste spilleren.

5453674[/snapback]

Er ikke helt enig med deg, en god spiller klarer å se ann situasjonene, og hindre å havne i klynga. ;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg spør alltid om de kan skru av collisions ihvertfall, det er da man ser hvem som er den beste spilleren.

5453674[/snapback]

Er ikke helt enig med deg, en god spiller klarer å se ann situasjonene, og hindre å havne i klynga. ;)

5455351[/snapback]

I virkeligheten skjer ikke sånt bortsett fra i folkerally. Så da syns jeg det er helt greit å skru av kollisjoner, mange som faller for fristelsen å kamikaze løpet til en annen bare fordi at de blir forbikjørt osv. Kan være så god sjåfør som du bare vil men kræsjer du 1 gang i PGR3 og du spiller med folk på et jevnt nivå så har du ikke en sjangs å ta de igjen.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Noen som vet hva den beste bilen er? Altså jeg har kjøpt den dyreste Farrarien som er.

Men låser en opp nye biler ved å tjene masse Kudos?

5480292[/snapback]

Det er noen biler som er "locked" ja, de låses opp ved å få masse kudos, men de er nok ikke noe bedre enn F50'n nei.

Skrevet
her har du RUF'en som er rank 1 reward: http://car-reviews.automobile.com/news/ruf...p-supercar/463/

den går sånn passe, men er stygg som juling! og ja, desverre, den er lyseblå i spillet også :ermm:

5481597[/snapback]

Hm...men er ikke den der bedre en F50? Den var det jo kjempe enkelt å få tak i lissom...og den er utrolig kjedelig synes nå jeg da.

Må vel være en skikkelig værsting bil som det er vanskelig å få tak i vel?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Er nok ikke det, desverre. :no:

Skrevet

Er nok ikke det, desverre. :no:

5482501[/snapback]

Dumt...

Vel kanskje noen kan dele med meg hvordan dere klarer å håndtere F50'n.

Jeg har somregel bra kontroll inn i en sving, jeg prøver å legge meg så godt som mulig, slipper gassen bremser ned og akselrerer ut av svingen.

Det som da skjer 90% av tiden er at jeg får en syk kontra og bilen begynner å slenge noe voldsomt.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har problemer med den jeg også, men så har jeg ikke prøvd å mestre den heller. Holder meg til Mclaren F1 LM jeg. :)

Skrevet

Det går vel bare på vanesak sånn som med resten av bilene, den slenger lett med rompa.Har spilt med Merca nesten siden X360 blei sluppet her i landet og gikk over til Ferrari'n for to tre uker siden, og det tar tid å mestre den bilen, men den er jo knallbra når man begynner å få dreisen på den, drar jo fra Merca som bare det på langstrekker.

Skrevet

Ikke bruk bremsa i svingen da :) brems ned før svingen, brems mer inne i svingen viss d blir helt nødvendig, men bare viss d er helt helt nødvendig. Da slipper du som regel å få kontra når du kommer ut av svingen. Dette er basic kjøreskolelære :nei: Men dette gjelder egentlig bare de verste drifte bilene i spillet... Bruker selv og bremse når jeg er inne i svingene med de bilen som har litt bedre grip, men dette er jo smak og behag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...