Gå til innhold

Trenger satan-musikk som vekking!

Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Funeral Rape - Vaginal Cannibal kan også fungere, og som Hylo nevner, Disgorge. Våkner man ikke av dette bør man slutte og legge seg...

Edit:

A Doleful Night In Thelema

Men den har ikke den frekke kirke synthen i begynnelsen....

Endret av AMD-GNom
Skrevet

Red Harvest - 02 - A E P

Brukte den sangen som skrekkeksempel på hvor jævlig tung musikk kunne være(var da jeg hørte på techno o.l), men nå er den sangen ganske kul. Hvis du ikke våkner av den så vet ikke jeg :)

Skrevet

Hard metal er ikke noen god måte å våkne på. En kveld hadde jeg sovnet fra Arcturus - The Sham Mirrors i cd-spilleren, og med spilleren innstilt på "random" våknet jeg til "Radical Cut" på full styrke. Hjelpes, en kan få hjerteinfarkt av mindre.

Skrevet
Hard metal er ikke noen god måte å våkne på. En kveld hadde jeg sovnet fra Arcturus - The Sham Mirrors i cd-spilleren, og med spilleren innstilt på "random" våknet jeg til "Radical Cut" på full styrke. Hjelpes, en kan få hjerteinfarkt av mindre.

5448152[/snapback]

Støttes. Ihsahn er skummel!

Skrevet

5448152[/snapback]

5451024[/snapback]

Ihsahn? Hva har han med Arcturus å gjøre?

Skrevet

5448152[/snapback]

5451024[/snapback]

Ihsahn? Hva har han med Arcturus å gjøre?

5451033[/snapback]

Spiller/spilte ikke han i Emperor da? :dontgetit:

Skrevet (endret)
Hadde noen vekket meg med Sunn O))) over anlegget så hadde nok blodpumpa stoppet opp.  :love:

5448414[/snapback]

Sunn O))) :love: Drone doom to tha people!

edit :

Skate4life : Han har vokalen på Radical cut på Sham mirriors plata.

Endret av lanez-nor
Skrevet (endret)

Kan tenke meg at Anorexia Nervos er god vekke musikk, selv om det er ikke er ultra-hardt brutalt. :)

Endret av TLZ
Skrevet

Jeg synes kombinasjonen seng i ene enden av rommet, "stereoanlegget" (les: microanlegg), i andre enden av rommet, fjernkontroll med batteriene fjernet + Marilyn Manson er en grusom kombinasjon - Spesielt for meg som så inderlig hater den typen musikk... Da må jeg ut av senga så fort jeg bare klarer for å slå av driten ;)

Works like a charm every time

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...