arqe88 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 The Facts: Rockstar releases a "proper" GTA game every 2 years. GTA: Sanandreas launched in 2004, so this is an "on" year. Rockstar president sam houser has said that "with ps3, it looks as if it might be time for interactive entertainment to become the worlds dominant artistic medium. Rockstar has registered the trademarks gta: bogota, gta: tokyo and gta sin city. Sam houser owns the web domain grandtheftauto4.com and gta4.com. GTA: sanandreas was the last in the GTA3 trilogy. When asked about an online GTA game by our US sister mag PSM, Houser referenced PC RPG Everquest, saying Rockstar wanted to do more than simple deathmatches. GTA4, set in europe (or a "world" with 6 cities), will be announced as a PS3 exclusive at E3, available as a UK launch title in 2006. spillet kommer til å være ufattelig stort, gleder meg til dette kommer
Geita Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Ganske rart skrevet "artikkel". Link? Hva spekuleres det i her? En GTA4 MMORPG med 6 europeiske byer. Oslo anyone? Pluss flere byer som expansion packs? (Bogota, Tokyo, Sin City).. Eller en MMORGP, og flere "små" uavhengende spill? Jeg har tro på en "if it ain't broke.."- eller "jo større, jo bedre"-taktikk. Bare med bedre multiplayer. Litt synd egentlig? Da begynner de å vrenge kua. Ikke at en "MMORPG"-variant hadde blitt noe bedre, men. Blir uansett moro å se resultatet.
SesamSesam1 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 hmm... tviler litt på om det der er rene fakta... Rockstars sa jo nettop at de skulle Lage en ny versjon Av GTA:London da de mente at tittelen hadde stort potensiale og at de ikke fikk det de ville ut av forrige versjonen... Men om dette som står er fakta... blir det ihvertfall kult
krizkriz Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 De har lenge snakka om både GTA4 og GTA5. Rett etter San Andreas ble laget. Tror ikke de gir seg med det første...
Jernlov Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Det lukter litt bullshit, men husker det kom ut ett bilde hvor det sto Gta San Andreas med ett bilde av en trikk og noen bakker (san francisco style) LENGE før det ble nevnt noe av San Andreas (trur det var i starten av Vice City eller noe). Alle sa da at det var fake men når spillet kom så viste det seg jo at det het det og San Fierro er jo inspirert av San Francisco. Så det er mulig at de her har tråkka på noe solid information her. Er ikke mer å gjøre enn å vente på ord fra Rockstar selv.
MindTooth Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Vi får ta det med en klype salt. Og vente til GTA4 endelig har release
asad Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Er det sikkert at Gta4 blir online? Isåfall er jeg enormt skuffet, Enormt
Goodall Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Lurer på hva de får problemer med denne gangen jeg hvis spillet kommer? Vold har jo ALLTID vært et stort problem i GTA seriene og de har jo fått mye refs for det. Men så kom San Andreas og den fine "sex" patchen, og det gjorde at da var det ikke volden som var problemet i GTA serien lengre nå var det at man kunne ha sex med undertøy på. UFF og UFF, fatter ikke hvorfor den laterlige patchen fikk så mye negativitet rundt seg For min del var den patchen latterlig og morro kun den første gangen man prøvde den, og etter det så var det lite morro. Hvis det skulle komme GTA 4 da er det vel vold og sex og sikkert noe mere myndighetene finner de kan klage masse på Krysser fingra for at det kommer et nytt spill i hvertfall jeg, stor GTA fan Håper de fortsetter med stilen sin og finner på enda mere artigheter Endret 15. januar 2006 av Goodall
Something©wierd Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Trådstarter, er det mulig å legge ut en link til den artikkelen du refererer til?
MindTooth Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Trådstarter, er det mulig å legge ut en link til den artikkelen du refererer til? 5443129[/snapback] Som sagt tidligere, den er i et blad. Den står i PC Gamer.
arqe88 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Trådstarter, er det mulig å legge ut en link til den artikkelen du refererer til? 5443129[/snapback] Som sagt tidligere, den er i et blad. Den står i PC Gamer. 5443139[/snapback] her er det en link
Goodall Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 http://www.gta4.net/ ~ Game Title: Grand Theft Auto 4 ~ Release Date: October 2006 ~ Developed by: Rockstar North ~ Produced by: Rockstar Games
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Lurer på hva de får problemer med denne gangen jeg hvis spillet kommer? Vold har jo ALLTID vært et stort problem i GTA seriene og de har jo fått mye refs for det. Men så kom San Andreas og den fine "sex" patchen, og det gjorde at da var det ikke volden som var problemet i GTA serien lengre nå var det at man kunne ha sex med undertøy på. UFF og UFF, fatter ikke hvorfor den laterlige patchen fikk så mye negativitet rundt seg For min del var den patchen latterlig og morro kun den første gangen man prøvde den, og etter det så var det lite morro. Hvis det skulle komme GTA 4 da er det vel vold og sex og sikkert noe mere myndighetene finner de kan klage masse på Krysser fingra for at det kommer et nytt spill i hvertfall jeg, stor GTA fan Håper de fortsetter med stilen sin og finner på enda mere artigheter 5442676[/snapback] Det er vel ikek du som mener det? GTA hadde ikke vært det samme uten vold og ninja sverd du kapper av hodet til folk. Hvis det blir Multiplayer, så burde story'en være like bra. Og kunne gå rundt i byen som før.
Goodall Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Lurer på hva de får problemer med denne gangen jeg hvis spillet kommer? Vold har jo ALLTID vært et stort problem i GTA seriene og de har jo fått mye refs for det. Men så kom San Andreas og den fine "sex" patchen, og det gjorde at da var det ikke volden som var problemet i GTA serien lengre nå var det at man kunne ha sex med undertøy på. UFF og UFF, fatter ikke hvorfor den laterlige patchen fikk så mye negativitet rundt seg For min del var den patchen latterlig og morro kun den første gangen man prøvde den, og etter det så var det lite morro. Hvis det skulle komme GTA 4 da er det vel vold og sex og sikkert noe mere myndighetene finner de kan klage masse på Krysser fingra for at det kommer et nytt spill i hvertfall jeg, stor GTA fan Håper de fortsetter med stilen sin og finner på enda mere artigheter 5442676[/snapback] Det er vel ikek du som mener det? GTA hadde ikke vært det samme uten vold og ninja sverd du kapper av hodet til folk. Hvis det blir Multiplayer, så burde story'en være like bra. Og kunne gå rundt i byen som før. 5444004[/snapback] Nei det er ikke jeg som mener det derfor jeg skrev at jeg for min del håper at de fortsetter i samma stil Med alt de har pr. dags dato og enda mere. Men gta har jo blitt tatt ut av hyller, butikker nektet å selge GTA o.s.v og forskjellige land har jo boikottet spillene. Synes det var latterlig at de ble pålagt og lage en patch som fjernet hot cofee opplegget. Så jeg synes det er bra at de tørr og fortsette den stilen de har selv etter mange år med klager for at de lager voldlige spill o.s.v STÅ PÅ ROCKSTAR GAMES
Bytex Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ett problem for PC-eiere. "GTA4, set in europe (or a "world" with 6 cities), will be announced as a PS3 exclusive at E3, available as a UK launch title in 2006." Mao. tar det MINST et halvt år før vi får en PC-versjon, som vanlig. Hvis det skjer overhodet. Endret 15. januar 2006 av Bitex
Jernlov Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Ett problem for PC-eiere. "GTA4, set in europe (or a "world" with 6 cities), will be announced as a PS3 exclusive at E3, available as a UK launch title in 2006." Mao. tar det MINST et halvt år før vi får en PC-versjon, som vanlig. Hvis det skjer overhodet. 5444363[/snapback] *spare til PS3*
asad Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Er det bestemt at GtA 4 blir online?Dette ødelegger hele spillet i mine øyne. Jeg håper at det ikke blir det gleder meg sinnsykt , hvis det ikke blir online da..
Humbug Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Kan ikke forstå hvordan de skal få skytevåpen, fotgjengere trafikk osv til å funke online I gta turnament sliter de med bare å holde styr på de andre spillerne og det lagger mye. Vil tro en onlineversjon vill få bedre multiplayermotor men det er fortsatt veldig mye å holde styr på gjennom små netttilkoblinger.
Dragon Hunter Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Rockstar Games har sagt om alle spillene i GTA 3-trilogien (utenom LCS) at de skulle være PS2-exclusive, ble det slik? Nei.
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Mulig de mente "ekslusiv" sånn ved slipp. Det stemmer jo forsåvidt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå