sondre94 Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Dire Straits- Sultan of the Swing. Kaizers Orchestra-Maestro Children of bodom-In your face: intro riffet. Metallica-Eye of the beholder. Alice Cooper-I know where you live. ACDC-Back in Black. Lenny Kravitz-Always on the run. Opeth-Blackwater Park. Er faen meg deilikt. Foo Fighers-All my life. King Crimson-21st century schizoid man. Linkin Park-Given up. Porcupine Tree-Signify. Skambankt-Nok et offer. Slayer-Dead-skin mask. Iron Maiden-666 The number of the beast. Dream Theater-Forsaken. Deathstars-Blietzkrig. Hypertext-Futuristic Box. Queens of the stone age-Sick Sick Sick. Nightwish-Wishmaster. Jimi Hendrix-Purple Haze. Pink floyd-Pigs. Black Sabbath-The Wizard. The Who- My generation. Nirvana-In Bloom. Turbonegro-Prince of the rodeo. System of a down-Chop Suey. Led Zeppelin-Kashmir(VERDENS BESTE RIFF) Radiohead-Parnoid Android. Korn-Evolution. Flyleaf-Im so sick. Tok kun et av hvert band jeg kom på i slengen. Kunne skrevet en hel bok om alle riffene jeg liker.
vofferud Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Led zeppelin- whole lotta LoveLed zeppelin- Bring it on home Peter frampton- do you feel like I do( i slutten av sangen) Meste av Jimi Hendrix(spesielt voodoo child) Iron maiden- afraid to shoot strangers Eric clapton_ layla (acoustic) Ja, den lange instrumentalen i midten. (Vet ikke om jeg skal kalle det en solo) Men fyfaen, så nydelig den er! Jeg er egentlig ingen stor Iron Maiden fan, men dæven! ja er noe spesielt med akkurat den. ike spesielt fan jeg heller men den er ekstrem:) har jo glemt fra Youtube da. den er vel mest imponerende;) Endret 31. mars 2009 av vofferud
Ördög Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 For at jeg skal unngå en altfor lang post får jeg ta tre av de jeg kommer på. Noen av de beste jeg kan komme på: - Pantera - Walk - ZZ Top - La Grange - Led Zeppelin - Whole Lotta Love
Frohman Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 1. Black Sabbath - Into The Void 2. Black Sabbath - Dirty Women 3. 4. Jimi Hendrix - Voodoo Child 5. Dette kunne jeg ha fortsatt med ut i evigheten, men gud bedre, jeg orker bare ikke.
Bob Sacamano Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 1. Pantera - I'm Broken. Aggressivt og tøft. Digger hele sangen! 2. Metallica - Enter Sandman 3. Anthrax - Fueled
Stonemeister Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Black Sabbath, Deep Purple og Pantera. Sanger trengs ikke nevnes. ALT ER BRA!
Kjuagutt Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Back in Black - AC/DC Walk - Pantera The Trooper - Iron Maiden Sad But True - Metallica Master of Puppets - Metallica Iron Man - Black Sabbath Ace Of Spades - Motörhead Dr. Feelgood - Mötley Crüe Holy Diver - Dio Ganske klassiske, men fantastiske
Disorder Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Riffet i refrenget til Ize Of The World av The Strokes.
Spetz Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Introen til "This Is Your Call" av Turdus Musicus. Kan høres .
Bushmills Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uTGraq5eT60...feature=related Fikk ikke til youtube-video... Endret 12. juni 2009 av Bushmills
CorporalClegg Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 (endret) Forguder virkelig riffet i Shine on You Crazy Diamond Part III. Starter på 3:54 Se filmen hos Youtube Endret 12. juni 2009 av ravii
:utakt Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Har litt dilla på det Jim Matheos gjør i OSI om dagen.
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 --------------------------------| --------------------------------| ---------------11-----11--13~--| --------11----------------------| ---9--9------9------9-----------| ---------------------------------| -------------------|----------------------------| -------------------|--------10-----12--10~------| -------------------|----------------------------| -------------------|--9--9------9---------------| -------------------|----------------------------| -------------------|----------------------------| -------------------------------|-------------------------------| ----------12------14--12~------|-------------------------------| -------------------------------|---------------11-----11--13~--| --12--12------12---------------|--------11---------------------| -------------------------------|--9--9------9------9-----------| -------------------------------|-------------------------------| -------------------|----------------------------| -------------------|--------10-----12--10~------| -------------------|----------------------------| -------------------|--9--9------9---------------| -------------------|----------------------------| -------------------|----------------------------| --------------------------------||-------------------------------| --14--12--10--9----------------||--14--12--10--9----------------| ----------------11--9---------*||-----------------11--9---------| -----------------------11--9--*||------------------------11--9--| --------------------------------||-------------------------------| --------------------------------||-------------------------------| -------------------| -------------------| -------------------| --4----------------| --4----------------| --2----------------| Norther - Omen. Den delen er digg
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 hørte ikke noe riff jeg Som sagt, det begynner på 3:55
Crowley_ Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Hvis ingen har nevnt Avenged Sevenfold - Sieze The Day, så blir jeg seriøst skuffa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå