Smirnoff Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Half-Life 2, COD2 og FEAR har vel noe av den bedre grafikken jeg har sett i det siste. Far Cry er jo også bra, jeg ble meget imponert for 2 år siden iallefall, og det ser fortsatt fint ut idag. Men neste CryEngine ser jo enda bedre ut.
akristina92 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Half-Life 2, Far Cry og F.E.A.R. har nok best grafikk den dag i dag. Half-Life 2 på bylandskap(andre ting og sikkert), Far Cry på jungler(og vann, for all del), og F.E.A.R. inne.
aMo Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Kjøpte faktisk Quake 4 igår.. spilte meg nettopp ferdig med det.. hehe Kan være tildels enig i at ting ser litt plastikk ut.. Men på en måte så syns jeg det er greit i denne type sci-fi action spill.. Ble faktisk veldig overrasket av hvor gøy Quake 4 var.. og ikke minst at jeg kjøpte det nytt hos EB Games i Ski for 150 spenn.. hehe Når det gjelder realisme i landskap så er vel kanskje HL2 best.. men når det gjelder belysning og personer så leder ID software syns jeg.. Personene i HL2 ser litt tegnefilm ut.. Mens i Quake 4/Doom 3 så er f.eks hender og ansikt veldig bra (man ser spesielt dette når man holder håndgranater i Doom 3.. Veldig bra hender.. Gid om bare Valve og ID hadde slått seg sammen... hehe..
rulleguru Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Half-Life 2, Far Cry og F.E.A.R. har nok best grafikk den dag i dag. Half-Life 2 på bylandskap(andre ting og sikkert), Far Cry på jungler(og vann, for all del), og F.E.A.R. inne. 5435882[/snapback] HÆ? Fear bra grafikk inne? Både HL2 og Doom3 har mye bedre innenørsgrafikk enn FEAR..
Dragon Hunter Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 quake4 så ganske bra ut, bedre enn doom3, men fremdeles for dårlig shading, så for plastikk ut. Dere som syntes farcry ser tegneserie ut, sett på cold renderen, mye blassere og realistiske farger, ser mye bedre ut med en gang! 5435351[/snapback] Grafikken ser ikke plastikkaktig ut. Sammenlign med Q3-motoren, og du vil se enorme forandringer. On-Topic: Oblivion og Gothic III har bedre grafikk enn noen andre spill jeg har sett...
Gunfreak Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 ja ser ut som oblivion og GIII vil bli høydere både i gameplay og grafikk
Smirnoff Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Men dette er spill som ikke er ute enda. Regner med trådstarter mente spill som allerende er tilgjenglige.
Stig Jøran Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Mine favoritter innenfor god grafikk: FEAR Half Life 2 Far Cry Everquest 2 Battlefield 2
Avean Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Splinter Cell - Chaos Theory uten tvil . Finnes ikke mer detaljerte omgivelser enn det og alt er interaktivt . Fikk helt sjokk da jeg gikk ut i regnet første gangen i det spillet, klærne ble jo våte ! (Pixel Shader 3.0) .
akristina92 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Splinter Cell - Chaos Theory uten tvil . Finnes ikke mer detaljerte omgivelser enn det og alt er interaktivt . Fikk helt sjokk da jeg gikk ut i regnet første gangen i det spillet, klærne ble jo våte ! (Pixel Shader 3.0) . 5438374[/snapback] Utenom at alt ser ut som plastikk er det jo ganske bra.
schester Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 vis du vil presse dataen din så kan du kjøpe F.E.A.R eller kanskje bf2 det krever en hel del men driver bra på 3.0 og 1024 ram . vis du skal vite skjerkort så må du vel ha 256 minimum for å ha grafikken på high 128 mb går men da må du ha det på low
Potetdamen Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 vis du vil presse dataen din så kan du kjøpe F.E.A.R eller kanskje bf2 det krever en hel del men driver bra på 3.0 og 1024 ram . vis du skal vite skjerkort så må du vel ha 256 minimum for å ha grafikken på high 128 mb går men da må du ha det på low 5440006[/snapback] Kan da ha det på high med 128mb kort også.. spørs hva slags kort du har da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå