Gå til innhold

AMD X2 3800+ overklokking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice klokk du har der!

 

Jeg måtte opp på 1,59V for å få den stabil på 2,75ghz :(

Jaja, skal oppgradere en annen maskin her, så bestilte en ny en, så tar jeg den som er best ;)

6015165[/snapback]

 

Jeg hadde forventet mer av en LDBHE 0601. Er det ikke det oysfaerg har også? Selv min cpu (LDBHE 0543 om jeg ikke husker helt feil) klokker lenger. Du er helt sikker på at det er cpuen som begrenser deg? :hmm:

Lenke til kommentar
Nice klokk du har der!

 

Jeg måtte opp på 1,59V for å få den stabil på 2,75ghz :(

Jaja, skal oppgradere en annen maskin her, så bestilte en ny en, så tar jeg den som er best ;)

6015165[/snapback]

 

Jeg hadde forventet mer av en LDBHE 0601. Er det ikke det oysfaerg har også? Selv min cpu (LDBHE 0543 om jeg ikke husker helt feil) klokker lenger. Du er helt sikker på at det er cpuen som begrenser deg? :hmm:

6015334[/snapback]

 

Joda, både Aspstein og jeg har en LDBHE 0601.

 

ManagHead: Kjør med divider, slik at minnet kjører 200MHz, så øker du etterhvert, hvis du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Nice klokk du har der!

 

Jeg måtte opp på 1,59V for å få den stabil på 2,75ghz :(

Jaja, skal oppgradere en annen maskin her, så bestilte en ny en, så tar jeg den som er best ;)

6015165[/snapback]

 

Jeg hadde forventet mer av en LDBHE 0601. Er det ikke det oysfaerg har også? Selv min cpu (LDBHE 0543 om jeg ikke husker helt feil) klokker lenger. Du er helt sikker på at det er cpuen som begrenser deg? :hmm:

6015334[/snapback]

Jeg har en LDBHE 0604, har ikke fått testet ut 100% enda (har unger som maser rundt meg+ en kjerring). Tror jeg skal komme lenger, men tenker jeg kommer til å kjøre 24/7 på 2,8 GHz. Over 2,8 ble det veldig volt krevende virker det som, mens den overklokket som en kule opp til 2,8. Men jeg skal torturere den mer senere.

Lenke til kommentar
Hos meg er det core 0 som ikke vil være med på moroa :( . Det er _alltid_ core 0 som feiler først, og som regel tøffer og går core 1 videre i lang tid :)

6018773[/snapback]

Jepp, slik var det på min gamle og, men her er det omvendt. Testet 1,7V nå, men core1 vil ikke noe særlig over 3ghz. Skal teste mer med drive strenghts i morgen (blir så sliten i hodet av alt bråket!).

 

Wow! LA merke til at fra 1,58 til 1,7V så har core1 praktisk talt ikke klokket én mhz høyere :scared:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Hos meg er det core 0 som ikke vil være med på moroa :( . Det er _alltid_ core 0 som feiler først, og som regel tøffer og går core 1 videre i lang tid :)

6018773[/snapback]

Jepp, slik var det på min gamle og, men her er det omvendt. Testet 1,7V nå, men core1 vil ikke noe særlig over 3ghz. Skal teste mer med drive strenghts i morgen (blir så sliten i hodet av alt bråket!).

 

Wow! LA merke til at fra 1,58 til 1,7V så har core1 praktisk talt ikke klokket én mhz høyere :scared:

6018812[/snapback]

 

Drive strenghts? Den var ny? :p Hva betyr det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...