Gå til innhold

Bråkete tenåringer på datapartys ???


kjbu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har arrangert endel LANs, det er sant at tenåringer er bråkete og uhåndterlige på LAN parties. Men ikke alltid. Det største problemet jeg har hatt er; Jeg er den eneste som vet noe, så alle spør meg om nettverksoppsett, install av ny Hardware etcetera etcetera. Nå er de fleste i miljøet jeg vanke i noe nørdy og temmelig rolige, så det er nok mye bedre enn for mange av dere andre.

 

-for eksempel har jeg vært spart for VG Lista og andre hitlister.... Pop... *grøss*

[Metal, aaah! Det er musikk det!]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 11:04, Totti skrev:

det er en grunn til at jeg skrev (eller?) etter den kommentaren..


men du klager over min mening da ingen har spurt om din mening heller.. Dermed burde du og holde kjeft..


Rest my case until further evidence is brought upon the daylight.. (sånn ca :razz: )


 

Hei Totti!

 

Jeg svarte ikke deg, men det visste du kanskje. :wink:

Alt blir mye lettere hvis du adresserer til den du svarer. Da slipper man misforståelser.

Dessuten sier retningslinjene at man burde holde en høflig tone. Å skrive at noen bør holde kjeft er ikke høflig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 10:51, Krishell skrev:

Hmmz alle lanene jeg har vørt på har det altid vært stille og rolig. ingen sier no til andre nesten. men skal på et annent nå i høst ferien. der var det bråkete i fjor.. men eneste er jo og true med og ta av vifta på amd(er jo det de fleste 14isser har , til de får penger nok) så holder de kjeft.


 

så du mener att alle kommer til å kjøpe Intel når de har nok penger :smile: eller holder du med Intel kan ikke si at jeg er enig med deg på dette punktet.

jeg vil holde meg til AMD så lenge ikke Intel eller C3 prossesoren blir forbedret.

 

så lenge du har en prossesor over 1.2 Ghz så mener jeg du ikke trenger å oppgradere pc med det første så lenge du ikke absolut skall ha det beste av det beste :grin: har AMD 1.4 Thunderbird og er ganske fornøyd med den den er ganske stabil bråker litt men det er fordi jeg har en cpu vifte til under 150-190 kroner som vart kjøpt for 1 år siden :lol:

skall kjølpe ny snart men ellers så er jeg kjempe fornøyd.

 

er ikke meningen å starte en intel VS AMD blir bare så lei av at alle mener at intel er best fordi de har vore hær lengst.

 

over til saken det er som oftest ikke altid de minste som bråker mest :wink:

men som regel så er det de som bråker mest :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 11:04, Totti skrev:

det er en grunn til at jeg skrev (eller?) etter den kommentaren..


men du klager over min mening da ingen har spurt om din mening heller.. Dermed burde du og holde kjeft..


Rest my case until further evidence is brought upon the daylight.. (sånn ca :razz: )


 

Hvis jeg forstår dette riktig, så var denne mytet til Turbo og ikke deg C. Alshus.

 

Man kommer lengre med en høflig tone her i livet:D

Lenke til kommentar

Ingen fjortisser?

HERLIG :grin: !

Jeg har fremdeles øresus etter å vært på Tronica i Ålesund romjulen 2000. :sad:

300 stk som det virket som skulle overdøve hverandre...

Musikken var "The Dark Side"+Titney... Argh...

Likte faktisk "The Dark Side" før det... :roll:

Man kan jo lage LAN uten sinnsykt høyt lydnivå...

Påby kun små høyttalere kansje?

"Regel nr 5. Høyttalere som er større enn hodet ditt er ikke tillatt..."

:lol:

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg er en oldis på 24 som aldri har vært på et LAN. Har AMD prosessor og digger CS! Er jeg unormal :???:

 

Har swippet broder`n på diverse LAN og F*C* mye småe drittunger der ja! Noen i Tromsø som skal avholde et LAN med høy aldersgrense???

 

[ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-09-11 16:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...