Gå til innhold

diverse problemer i cs/cz


Anbefalte innlegg

har 2 problemer som jeg håper å få litt hjelp med

-siktet/crossair er feil plassert sånn at kulene alltid treffer et stykke over der det skal. det virket som det skulle i starten, men klikka for ei stund siden :hrm: . dette gjelder cs 1.6

-får ikke fyren min til å holde våpen i høyre hånd, ingen ting skjer når jeg prøver å forandre det på innstillingene dette er et problem i både 1.6 og cz (aldri virka)

 

edit: siktet virker halveis med sniper-scope kan komme med scrennshot senere

 

(øverst)her ser dere siktet og kula markert i rødt

 

(nederst)scope-sikte

post-80083-1137059975_thumb.jpg

cs2.bmp

Endret av AndyF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem med at jeg ikke fikk til høyrehånd på min gamle p3-maskin. Løsningen var enkel nok: få tak i OpenGL-drivere til skjermkortet og bruk OpenGL i stedet for Software i innstillingene. Ser ut som du ikke bruker OpenGL ut ifra den elendige kvaliteten på det vedlagte bildet. Omg, alt blir såå mye bedre med gl :thumbup:

 

Tenker det med siktet også løser seg da.

Lenke til kommentar
kvaliteten på bildet kan være pga alt på low,men hvor får jeg tak i openGL tingen.

5443600[/snapback]

 

Options -> Renderer -> OpenGL 800*600

 

Prøv det.

 

-får ikke fyren min til å holde våpen i høyre hånd, ingen ting skjer når jeg prøver å forandre det på innstillingene dette er et problem i både 1.6 og cz (aldri virka)

5425448[/snapback]

I konsoll skriver du noe soe "hud_righthand 1", men er ikke sikker på om denne er riktig...

5443617[/snapback]

 

cl_righthand 1

 

Hvis ikke dette går, kan du prøve å legge det i config.cfg/autoexec.cfg i Cstrike-mappen.

Og hvis ikke det går kan du først skrive cl_righthand 0, deretter cl_righthand 1 i linjen under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...