Gå til innhold

Åtte spådommer for 2006


Anbefalte innlegg

Joda, de kommer vel til å bruke det M2 etterhvert. Men når de gikk fra vanlig memorystick til duo, ble størrelsen redusert. akkurat samme med sd og mini-sd. Sikkert fordi det koster mer å produsere de små kortene pr. MB, og de tenker på sluttprisen til brukeren. Så jeg håper i så fall at de kommer med telefoner hvor man kan få et par GB temmelig billig, samtidig som de kommer med telefonene som bruker mindre strøm og hvor man bare kan få tak i 256 MB og 512 MB...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så jeg håper i så fall at de kommer med telefoner hvor man kan få et par GB temmelig billig, samtidig som de kommer med telefonene som bruker mindre strøm og hvor man bare kan få tak i 256 MB og 512 MB...

5433525[/snapback]

Har hørt M2 skal komme i 4GB i år og 8GB året etter det. Er selv litt spent på prisen, men er fornøyd så lenge de ikke koster sånn en hele lønning. Se iPod Nano og iPod "Video" - 2,2k for 4GB Nano og 2,8k for 30GB video er jo priser som sier at det er idiotisk å kjøpe Nano, allikevel kommer du ikke unna at den er herlig liten. Om jeg kan velge mellom telefon med M2 eller 4x minne for samme prisen mot at telefonen har halve batteritiden og ser smellfeit ut vet jeg hva jeg velger. :yes: Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppdatering: Samsung sin SGH-i300 viser seg å ha en ok størrelse til tross for at den inneholder en 1" harddisk på 3GB. Målene er ganske normale 113x48x19,9 mm og vekten er 121 gram. Til sammenligning er Sony Ericsson K750i 100x46x20,5 mm og 99 gram. Samsung sin harddisktelefon har altså 14% større volum og er 22% tyngre enn K750i. Det er tall i hvertfall jeg kan leve med. Det er ennå langt igjen til slagvåpen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg kan godt være med å vedde, men jeg gidder bare å sykle Trondheim - hjem (Dombås). Er jo 200 km det og... Høyeste punktet er ved hjerkinn og det er mer enn 1020 m.o.h.! Langt for en som bruker mye av sin fritid forran komputern.

5430694[/snapback]

Har du startet forberedelsene ennå? ;)

 

[edit] Tok meg forresten friheten til å fikse deg følgebil. :p

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Det jeg har gjort av forberedelser er å ha planlagt å kjøpe nye bremseklosser. Kanskje pumpe dekk også (så snart benser'n jeg jobber på får fiksa luft-påfylling). Jeg er jo ganske sikker på at det ikke blir noen 10-giggers mobil, så noe særlig mer forberedelser trenger jeg vel strengt talt ikke :p

 

Men skulle mine spådommer bli slått i grus av en av mobil-produsentene så hadde det vært stas om amobil hadde stillt opp. Kanskje en mms-tjeneste hvor jeg kan knipse bilder og sende inn? Om jeg punkterer eller noe ved Berkåk, sender jeg inn et bilde. Bor noen i nærheten, kan de komme ned med lappesaker? (eventuelt komme ned å peke og skratte...)

Lenke til kommentar
Men skulle mine spådommer bli slått i grus av en av mobil-produsentene så hadde det vært stas om amobil hadde stillt opp. Kanskje en mms-tjeneste hvor jeg kan knipse bilder og sende inn? Om jeg punkterer eller noe ved Berkåk, sender jeg inn et bilde. Bor noen i nærheten, kan de komme ned med lappesaker? (eventuelt komme ned å peke og skratte...)

6197020[/snapback]

Tenkte mer en bil som kjører etter deg og "Trondheim - Dombås: Dag 1"-artikler på nettsiden. Om det kommer 10 GB ville Amobils dekning gi mange ekstra lesere når resten av media ville fortelle om Amobil når de nevner saken.

 

I tillegg hadde det jo vært hysterisk morsomt. :p

Lenke til kommentar
Tror vi kan se en lansering på 10Gb iår, men ikke at den kommer på markedet...

:)

Så tror du kan kule'n med den sykkelturen.

;)

6197450[/snapback]

 

Ok... Jeg går så langt som å si om det blir lansert! (Litt for frampå og overtrøtt nå, men hoppet fra 8 til 10 tror jeg blir for langt...)

 

Edit: Jeg endra ikke noe på mitt innlegg, jeg quota bare feil person... ...meg selv...

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
Jeg går så langt som å si om det blir lansert! (Litt for frampå og overtrøtt nå, men hoppet fra 8 til 10 tror jeg blir for langt...)

6199212[/snapback]

Vi er fortsatt i mai, og allikevel mener du det ikke blir lansert en gang. ;)

 

Vi stiller selvfølgelig opp! :)

6199389[/snapback]

Øystein har sagt han kjører bak med vannflasker og kamera. :p
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...