Gå til innhold

Hole in the Sky festivalen '06. - Diskusjonstråd.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Me have fake id ^^

Hmf, viste ikke at det var aldersgrense jeg :(

edit:

Står ikke noe om det på sidene deres..?

edit2:

Og i så fall, fungerer det å dra med noen som har fylt 18 da? Bruke som verge eller noe?

Endret av -Nyhus-
Skrevet (endret)
Me have fake id ^^

Hmf, viste ikke at det var aldersgrense jeg :(

edit:

Står ikke noe om det på sidene deres..?

De spiller på Garage, og arrangementer der er det 18 års aldersgrense på.

Slipper no styr med reise og dritt. Noen fordeler skal man da også ha med å bo i Bergen

:)

Endret av HenHau
Skrevet
Verge må vere foresatt.

6060143[/snapback]

Goodbye to Hole in the Sky :(

6060757[/snapback]

Ja... :(

...eller så kan vi prøve oss på denne: "Hei! vil du være pappaen min?"

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg kommer til å leie dobbel apartment hos Jacobs Apartments fra 22. til 27. august. Noen som joiner eller? Blir ca. 300-400kr natta pr. person.

6309118[/snapback]

Mesa is in.

Skrevet (endret)

Så ikke værst ut, så noen band jeg gjerne kunne tenkt meg å se, blant annet; Morbid Angel, Necrophagist, Satyricon og Obliteration.

Dessverre, så får jeg sikkert ikke med meg noen folk, så det blir helt sikkert ikke noe. :(

EDIT: La merke til aldersgrensen.. :hrm:

Endret av Axes
Skrevet

Og nå er torsdagspassene utsolgt. Synd for dere som nå ikke får se Morbid Angel, Necrophagist, Helheim, Waklwören og Obliteration siden dere er så jævla treige og/eller fattige. :wee:

• 2 uker senere...
Skrevet
Og nå er torsdagspassene utsolgt. Synd for dere som nå ikke får se Morbid Angel, Necrophagist, Helheim, Waklwören og Obliteration siden dere er så jævla treige og/eller fattige. :wee:

6369947[/snapback]

Treig :(

Jaja, får nøye meg med fredag og lørdag

Skrevet

Og bare for å gni inn litt ekstra salt:

Guitarist Erik Rutan (HATE ETERNAL) will be rejoining MORBID ANGEL for the band's upcoming European summer festival tour. "This will certainly be an exciting event with the 'Domination' lineup together for the first time in 10 years!" the band write in a statement. "We look forward to seeing you all on tour."
Skrevet

Uu, jeg skal på fredag, lørdag og søndag. Blir fett. Er veldig spent på I, ikke hørt noe av de, men med Abbath må det bli bra. Sahg er fett som faen også.

Skrevet
Uu, jeg skal på fredag, lørdag og søndag. Blir fett. Er veldig spent på I, ikke hørt noe av de, men med Abbath må det bli bra. Sahg er fett som faen også.

6454976[/snapback]

*host* torsdag, fredag og lørdag :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...