Gå til innhold

Spillmus fra Creative


Anbefalte innlegg

For å si det sånn, han har vunnet Quakecon de 3-4 siste årene på rad, er den eneste i verden som kan smykke seg med tittelen world cpl player of the year (eller hva den nå het) 3 år på rad, og at han bare spiller q3 er bullshit han har vunnet internasjonale turneringer i bortimot alle spill de premierer med penger med untak av strategispill

 

nevner i fleng;

Q3

Doom3

Unreal tournament 2003

Unreal Tournament 2004

Painkiller

CS

Call of duty

++ mener han har spilt q2 og qw også faktisk...

 

 

kanke si det om diverse e-sports icons idag nei ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Midt i blinken for markedet de sikter på: Tenåringer og konfirmanter med litt for mye penger i banken.

 

For oss andre, av den mer voksne gemen, flirer vi lett over hvor dumme folk egentlig er.

 

mvh

5413771[/snapback]

 

Det kan hende du har rett, men jeg er ikke helt enig med alle her som mener at det er så dust med en fatality-mus, det er faktisk kanskje det mest fornuftige fatality-produktet hittil, en mus er en ting en gamer faktisk kan komme med bra innspill på. I motsetning til alle disse andre produktene. Men det vil jo vise seg hvor bra den blir i praksis.

 

AtW

Lenke til kommentar
Typisk norsk å måtte rakke ned på noen som stikker fram huet sitt litt.

5415137[/snapback]

 

typisk at en eller annen missforstått nordman stikker hue frem og rakker ned på landet sitt. du hører vel kanskje på slik negerjoik og du?

 

abit har både et x700 fatality skjermkort, og et AN8 fatality hovedkort.

varemerker selger ser det ut til. de prøver i allefall.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Typisk norsk å måtte rakke ned på noen som stikker fram huet sitt litt.

5415137[/snapback]

 

typisk at en eller annen missforstått nordman stikker hue frem og rakker ned på landet sitt. du hører vel kanskje på slik negerjoik og du?

 

abit har både et x700 fatality skjermkort, og et AN8 fatality hovedkort.

varemerker selger ser det ut til. de prøver i allefall.

5415944[/snapback]

 

Var kanskje litt dumt å si typisk norsk må jeg innrømme, som en annen sa her at det er typisk oss mennesker er kanskje bedre å si :roll:

Lenke til kommentar
rart dere ikke er nevner det viktigste med denne musen, at den har formen til gammle logitech wingman som var en stor favoritt blandt gamer back in the days til den plutselig ble satt ut av produksjon.

logitechWingmanGaming.gif

5416659[/snapback]

Første som slo meg og. Kan jo bli en liten hit blant "oldshcoolerne" men tror neppe det blir den nye gamermusa alle skriker etter.

Lenke til kommentar
Drit nå i hva som står på produktene, det er bar ei navnet eo pakningen alikevel!

 

Men herregud, denne ser like dårlig ut som alle andre Logitech datamus og tastatur

5417519[/snapback]

 

Oi! Tror du banner i kjærka nå :whistle: Logitech... dårlig mus og tastatur.... vel deg om ditt (åssen mus har du må jeg tørre å spørre om?) min personlige mening er at logitech tilfredsstiller alle mine behov når det gjelder hva jeg forventer av en mus ihvertfall :love:

 

Ikke fordi jeg er fanboy altså, jeg kunne til og med vurdert å kjøpe denne Fatality musa (selv om atte det står navnet til han derre Fatality duden på den) hvis den var like god å bruke som mine kjære logitech mus. Om det er slik vil jo vise seg når jeg får anledning til å prøve en. :yes:

Lenke til kommentar
Drit nå i hva som står på produktene, det er bar ei navnet eo pakningen alikevel!

 

Men herregud, denne ser like dårlig ut som alle andre Logitech datamus og tastatur

5417519[/snapback]

 

eh hvorfor dra inn logitech? det er creative som kommer med denne musa :roll:

og å si at logitech har dårlige produkter sier vel litt mer om deg

Lenke til kommentar
rart dere ikke er nevner det viktigste med denne musen, at den har formen til gammle logitech wingman som var en stor favoritt blandt gamer back in the days til den plutselig ble satt ut av produksjon.

5416659[/snapback]

 

synes da vittelig ikke dette designet tyder på god komfort?

får prøve den om jeg ser en. den ser ut som en mellomting mellom dages musdesign og de gode gamle firkantklossene vi hadde i 286\386 dagene :) previous generation messom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...