Gå til innhold

Spillmus fra Creative


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drit nå i hva som står på produktene, det er bar ei navnet eo pakningen alikevel!

 

Men herregud, denne ser like dårlig ut som alle andre Logitech datamus og tastatur

5417519[/snapback]

 

Er du ikke du som elsker Logitech musa di? hvem lager bedre muser da? Microsoft muser suger jo.

 

Jeg tror du mener Creative

Lenke til kommentar

Jeg skjønner bare ikke hva dere krangler om? Er musen best eller dårligst er vell opp til hver person/bruker og avgjøre. En mus som er best for meg kan være den værste du har prøvd. Selv så har jeg hatt masse Microsoft mus før i tiden Inteli 3.0 / 4.0 men jeg må bare si at jeg er mest fornøyd med Logitech sitt utvalg i det siste. Bruker selv nå Logitech G5 til stasjonær og Logitech V500 på bærbar. Men om folk har lyst til og betale noen extra kroner for et ”kult” utsende / klistremerke er vell opp til dem, som jeg har skjønt lages Fata1ty tingene også i vanlige versoner. Så kjøp dem isteden er du fornæyd med produktet og ikke liker Fata1ty merket.

Lenke til kommentar
Drit nå i hva som står på produktene, det er bar ei navnet eo pakningen alikevel!

 

Men herregud, denne ser like dårlig ut som alle andre Logitech datamus og tastatur

5417519[/snapback]

 

Microsoft muser suger jo.

 

Jeg tror du mener Creative

5419813[/snapback]

Der tar du rimelig feil.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...