TCi Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Mod-hq is reporting that the Half-Life 2 expansion "Aftermath" will be released on April 24th. Doug Lombardi of Valve confirmed this report himself. Also released on April 24th will be a "Platinum" package for Half-Life 2, which will include the following: Half-Life 2, Half-Life 2 DeathMatch, Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source and of course Aftermath. Half-Life 2: Aftermath is an expansion to the multiple game of the year winner Half-Life 2. The game is set ironically right after the end of Half-Life 2, where you have dealt a serious blow to the Combine, and the Citadel itself is exploding around you. Gordon Freeman, and Alyx will both be playable. City 17 itself will of course have changed in the expansion, monsters previously off limits will now appear. Not much else is known about the storyline, but being a Valve game, we can be sure it will be a blast. Kilde: http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=32025 Endret 9. januar 2006 av TCi
DurinVIII Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Sweet, gleder meg Men rett etter slutten av HL-2? Hvordan skal nå det foregå?
Royal Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Aha, fett. Får vel ta en ny runde med HL2 snart da
Berntsen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hmm. Føler ikke akkurat noen stor glede inni meg, da jeg fikk vite når HL2 datoen var fastsatt ble jeg nærmest overlykkelig... Kanskje ikke så rart, har ikke akkurat vært så veldig mye media som er blitt sluppet som har holdt interessen min oppe. Det eneste som faktisk ikke virket som om det var tatt rett ut fra det originale Half-Life 2 var traileren med stalkerne inni toget og de greiene. Skummelt!
Playmofetish Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Rett etter slutten av HL2 --> Alyx er spillbar --> Alyx overlever eksplosjonen i slutten av HL2, før G-Man kommer, som alle grublet sånn på. Ellers kan det ikke være annet enn positivt med en expansion pack på et så omfattende spill, gleder meg! Valve har vel inkludert HDR som en selvfølge, og forhåpentligvis finpusset litt på grafikken og fysikken, og da må det bli bra! Nye monstre er jo også bare fint Berntsen: "Det eneste som faktisk ikke virket som om det var tatt rett ut fra det originale Half-Life 2 var traileren med stalkerne inni toget og de greiene." Hva mener du her? Finnes det en ny Aftermath-trailer? Eller en gammel som jeg ikke har fått med meg? Endret 10. januar 2006 av Playmofetish
smetho Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Gamer.no skrev nå her at Doug Lombardi fra Valve avklarte at det det er Gordon vi skal spille, ikke Alyx. Er det nå faktisk bekrefta noe annet?
Berntsen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hva mener du her? Finnes det en ny Aftermath-trailer? Eller en gammel som jeg ikke har fått med meg? 5413331[/snapback] Trailer
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *Glede seg* Må nesten spele gjennom det ein gang før då
Jokko88 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jippi! Gleder meg, men er redd for at det blir en veldig kort tillegspakke.
TCi Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Jippi! Gleder meg, men er redd for at det blir en veldig kort tillegspakke. 5417799[/snapback] Det stemmer nok dessverre... Men det er jo enda en bit i det store pusslespillet (ja takk der fikk jeg den sangen på hjernen).
Bear^ Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Woot, og her sitter jeg fremdeles med et FX 5600 Ser ut som lille meg må starte å samle inn penger til et brukbart skjermkort til HL2:AM kommer. Desverre er jeg redd dette blir ALT for kort, akkurat som Hl2 var alt for kort
Polar Pål Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 HL2 var ikke alt for kort. Meget passende lengde faktisk. Aftermath er jeg derimot redd for blir i korteste laget.
Saddlefall Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Dette blir najs! Håper også det ikke blir altfor kort. Korte spill er greie nok så lenge de er BRA. Og Aftermath blir nok bra ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå