Chasseur Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Wohoo! Og det neste TW spillet er blitt delvis annonsert. -> http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm...tart=21&stop=40 http://www.stratcommandcenter.com/forums/i...showtopic=14608 To fine linker! la os spekulere på hva det blir! Jeg håper selv på enten kina(asia), eller .sigh, et nytt i europa. =)
DurinVIII Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jøss. Og med Sega bak spakene, så får vi kanskje patcher også! Tja, hva skal man tro da? Kanskje noe litt Napoleon-lignende. Eller indianere i Amerika. Uansett, gleder meg
TSP Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ikke for å være slem mot indianere, men tror ikke det er så lett å holde dem samlet i grupper og samtidig få et realistisk spill... De er mer slik "Gjem deg i et tre og hopp ned!" så om det blir et slikt spill er jeg i så fall veldig spent på hvordan de skal gjøre det, uten å ta bort den gamle standarden, ved at de kjemper i grupper i spillet, så det blir lettere å gjøre taktiske manøvre, deriblant flanking. Samtidig kan det jo faktisk hende de lager et urealistisk og med totalt uten forfeste historien. Et eller annet Star Wars, greier (men det tror jeg passer seg mer som mods..) Men kan vi ikke fortsette speskulasjonene i denne tråden? Så får vi litt fler tråder i denne kategorien (siste 30 dager altså..) hehe, så kanskje har vi håp om å holde liv her hvis vi starter en del tråder om det nye spillet i tiden fremover, og ikke bare holder oss til en tråd. Syns det er på sin plass å fortsatt ha minst en kategori til et spill som ikke er et RPG, MMORPG eller FPS. Hint: Vledig mange fine tråder fra "gode gamle dager" som kan være verdt å hente opp igjen, bare husk å tilføy noe nyttig i tråden, ikke bare skriv "bump".. Men om noen får tak i de bladene kunne dere ikke scanna dem til forumet..? Lurer forresten på om gamer.no vet like mye som oss.. Kanskje de vet mer? I så fall håper jeg de kommer med en "ekslusiv" nyhet i dag. EDIT: Tror visst ikke vi trenger spekulasjoner folkens, det blir Medieval 2 ser det ut som. Gikk ikke inn på linken før etter jeg skrev innlegget.. EDIT2: De har visst jobbet med det i hemmelighet denne gangen også. EDIT3: Samtidig har utviklerne tidligere sagt at vi i det neste spillet ville bli overrasket og enda mer fasinert enn tidligere. (Hva betyr forresten "intriuged" på norsk?) Så om det blir en remake av medival blir det vel kanskje ikke så spennende...? Endret 10. januar 2006 av The Strategy-player
ZlummGlumm Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Håpet egentlig mer på Empire: Total War, med grenadiers og sånn. Total War spillestilen er som skapt for 17-1800 talls krigføring. Men Empire kommer nok etterhvert. Medival blir nok heftig det og, med tanke på hvor mye morro jeg hadde det med orginalen. Bedre grafikk, diplomacy osv gjør det nok mye beir!
Chasseur Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Den engelske versjonen av PCzone (tror jeg det var) har 12 siders exclusive om "The Next Total War game". Står Medieval 2 der =)
TSP Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hmm, bladet skal ha nyheten i februarutgaven sin.. Den 3. Februar kommer Rome Total War Gold Edition (Med Rome Total War og Barbarian Invasion i en spillpakke) tror dere denne datoen kan være datoen hvor det blir avslørt en del..? Kan jo selvfølgelig være en tilfeldighet, men jeg tror hvertfall at 3. Februar kan bli en "Total War" -dag.
Chasseur Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Håpet egentlig mer på Empire: Total War, med grenadiers og sånn. Total War spillestilen er som skapt for 17-1800 talls krigføring. Men Empire kommer nok etterhvert. Medival blir nok heftig det og, med tanke på hvor mye morro jeg hadde det med orginalen. Bedre grafikk, diplomacy osv gjør det nok mye beir! 5414897[/snapback] Pc Zone kaller det Empires total war da =) Det var det italienske som kalte det medieval 2!
ZlummGlumm Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Confusing... Venter med spenning på den endelige annonseringen ihvertfall!
TSP Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) pleb111 - "But a guy from CA on the .org forums said we would be "intrigued" by the next TW game." Shireknight - "And MikeB said here that the next game would be a real surprise to everyone so I think CA have thought of something that no-one has mentioned yet -how cool is that?" Hi - I've just realised that my comments here and elsewhere are not necessarily about the next game we're doing, but the one after that. And possibly other stuff too. I put this down entirely to premature "elderly confusion" on my part. And the fact that "we" (as in CA) are now clumped across two offices and ten times zones. If I ever find out what is *really* going on, I shall have to be killed. MikeB Så nå har vi kanskje fått bekreftet hele 2 spill fremover! Og kanskje blir det også hver sin tilleggspakke til de, de vil si kanskje hele 4 spill. Hvis da det virkerlig revolusjonerende spillet kommer etter neste spill, vil mest sannsynlig det spillet som kommer til være en remake. Men så er spørsmålet: et blad kommer med at det er "Medieval 2" et annet blad kommer med "Empires" så kan det faktisk være mulig at det kommer nyheter om begge spillene på samme tid? Dette ville spør du meg være ganske dumt.. Men sett at det neste Total War -spillet nesten er ferdig og kommer om en tre-måneders tid, kan det hende at de sier at det blir et slags "oppvarmingsspill" til det neste virkerlige store spillet, som kanskje kommer en gang på starten av 2007.. Nei, gleder meg jaggu meg til Februar, og spessielt starten av måneden rundt den 3. om teorien min skal vise seg å være rett. The next Total War Creative Assembly is already well under way with the next game in the series, thanks to an efficient simultaneous two-game development cycle. (Medieval was developed using the Shogun engine, while new technology was developed for Rome and its planned follow-up). The subject matter for this next game hasn’t been nailed down, but there is interest in properly revisiting the medieval era again, as well as North American history and the Napoleonic Wars. We’ll bring you more details as they develop, but in the meantime, get ready for what could be the best strategy game of the year. Bare en artikkel, en har skrevet.. Men for dere som ikke visste det, har det som regel alltid blitt jobbet på to spill om gangen.. Det er grunnen til at Medieval og Shogun brukte samme "grafikkmotor", det er også da sannsynlig at det neste spillet kommer til å bruke det samme, men det neste, etter det... Håper vi får vite mer om det neste etter det neste om ikke så altfor lenge etter februar også i hvertfall. (Om det da ikke skjer på lanseringsdatoen til det neste spillet, det er en god mulighet. EDIT: @Eirikeb: Du kan jo legge til denne linken i førstepost: http://www.twcenter.net/forums/showthread....23&page=1&pp=20 Endret 11. januar 2006 av The Strategy-player
Cuneax Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Dette blir spennende. Får håpe de ilegger en større, men ikke mer obligatorisk del av politikk og maktintriger på det politiske kartet i neste spill.
Chasseur Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Og, dermed tar jeg gleden av å si at det italienske magasinet er en fake =) Magasinet finnes ikke =)
TSP Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jaha? Vil det si at det ikke kommer noe info om det nye Total War -spillet i februar!?!?
Chasseur Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Joda, engelske PC Zone har en 12 sider ekslusiv
DurinVIII Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Og, dermed tar jeg gleden av å si at det italienske magasinet er en fake =) Magasinet finnes ikke =) 5422628[/snapback] :!: Folk har for mye fritid...
Gunfreak Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 ja ja, for vente til feb før vi får noe svar da...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Wohoo! Og det neste TW spillet er blitt delvis annonsert. ->http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm...tart=21&stop=40 http://www.stratcommandcenter.com/forums/i...showtopic=14608 To fine linker! la os spekulere på hva det blir! Jeg håper selv på enten kina(asia), eller .sigh, et nytt i europa. =) 5412462[/snapback] Vel, vi får se hva som skjer... Håper at det blir hakket bedre enn R:TW, jeg sier ikke at R:TW er dårlig, jeg bare håper at dette blir bedre (om det er sant)!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Åssen bedre da, Commando_Sondre? 5453252[/snapback] Hakket bedre, det hadde gledet om de tok med båtslag som spilleren styrte selv. Ellers er det meste bra, og grafikken da... Jeg syntes ikke at R:TW og BI er dårlige i seg selv, men alt kan bli bedre!
Cuneax Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Håper selv på mer politikk, maktkamp og intriger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå