Thomassg Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg forstår jo at mannen man styrer heter Gordon Freeman... Men jeg klarer ikke å fatte sammenhengen av resten av historien! Hvem, Hva, Hvor, Hvordan og Hvorfor? Vil helst ha et sammenfattet svar takk!
Potetfar Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvis du spiller gjennom Half-Life 1 tror jeg du vil fatte en god del mer av historien.
TCi Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Du kan lese en artikkel jeg har skrevet om historien. http://einar.x-byted.net/news/2005/10/24/e...life-historien/ Håper den er bra nok
Skagen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Forøvrig kan hele Half-Life universet følges kronologisk HER.
quakie Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Eller du kan lese på denne tråden..>https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=330437
Thomassg Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 (endret) Spilte litt Half Life 1 Source idag, og kom over dette bilde! Er dette G-Man? Ehh... Hvor ble det av bilde? Endret 13. januar 2006 av gutt91
Pricks Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Søk etter g-man på Google så ser du hvem det er.
Bear^ Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hvem, Hva, Hvor, Hvordan og Hvorfor? Det er den samme rekken med spørsmål vi alle stiller oss. Som f.eks Hvem er G-Man? Hva er Gordons egentlige oppdrag? Hvor skjer dette? Hvordan startet det hele? Hvorfor akkurat Gordon? Spørsmål man bare kan svare med indisier og teorier, noe som ikke er svar i seg selv men ledende spørsmål.
Akidon Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvem er G-Man? Hva er Gordons egentlige oppdrag? Han knerter nå i alle fall mye av combine... Hvor skjer dette? Black mesa new mexico og en ukjent by i øst europa Hvordan startet det hele? Det hele startet med at Gordon satte en prøve fra Xen In i en teleport som åpnet combines øyne for jorden. Hvorfor akkurat Gordon? Det var vell tilfeldig at han var der akkurat da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå