Gå til innhold

939, 7800GT, 2GB. 10000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valute-ram er litt billigere Ram, og kjører på litt mindre "hvasse" hastigheter en f.eks OCZ Platinum og Kingston Hyper X. De har vel heller ikke de helt fantastiske varmesprederne.

Skrevet (endret)

Ok. Nei, det er ikke jeg. Jeg kommer ikke til å overklokke mer enn nødvendig/forsvarlig.

EDIT: Med Lian Li PC-7 er det vel god nok kjøling til å klokke litt, før jeg kjøper noen 80mmx80mm vifter?

Endret av Mathias89
Skrevet (endret)

GeIL funker jo ;)

OCZ leverer stort sett alltid knall ;)

Men om du skraper opp rundt 400 mer en planlagt får du noen veldig gode Corsair brikker ;)

EDIT- Tough ingen av disse er fra komplett, men det blir ikke så mye frakt ekstra tror jeg.

Endret av Marc91
Skrevet

OCZ er jo bra. Noen som har overklokkingserfaring med disse? I tillegg: Er det ikke sånn at XP ikke kan registrere mer enn 3,1 GB RAM? Ergo må jeg oppgradere til Windows 64 elns for å ha mer?

Skrevet (endret)
GeIL funker jo ;)

OCZ leverer stort sett alltid knall ;)

Men om du skraper opp rundt 400 mer en planlagt får du noen veldig gode Corsair brikker ;)

EDIT- Tough ingen av disse er fra komplett, men det blir ikke så mye frakt ekstra tror jeg.

5406416[/snapback]

De OCZ brikkene er til den prisen i helga så du må vel bestille de i dag da. Har nå bestilt et par med de så får se om de er noe bra.

Edit: manglet et ord her

Endret av curtiis
Skrevet

Har tenkt på det ja, ser om jeg finner demovarer av det samme som jeg skal ha på kompletten nå. Men skal skjekke de fleste andre butikker om jeg finner det samme til en billigere pris. Noen andre som syns komplett overpriser varene sine? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...