Gå til innhold

Windows live messenger beta invitasjoner


Anbefalte innlegg

Jeg veit, men jeg hater å ha det sånn liksom jeg har så mange kontakter der, alle er sortert forskjellig, jeg har en dansk gruppe, (da jeg er halvt dansk) en svensk gruppe (da jeg nå bor der) En Norsk gruppe (da jeg bodde der meste av livet) og en tysk gruppe (da jeg gikk på skolen der i ett halvt år) dessuten har jeg familie, venner, bestevenner , og noen flere grupper, hater å ha de slik som pålogget og ikke pålogget.. er det ikke noe man kan sende en mail til msn om? slik att de eventuelt kan forbedre dette i den ferdige versjonen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo det den er ^^ men de sa att jeg kunne ta og sortere de etter pålogget og frakoblet, for problemet er att jeg ikke ser de små farge nyansene som er forskjell på pålogget og frakoblet, så for min del, ser alle sammen like ut.. :S

5725495[/snapback]

Contacts --> Sort Contacts By --> Groups

 

også

 

Contacts --> Sort Contacts By --> Group Offline Contacts Together

 

Da vil msn vise i grupper samtidig som de viser bare de som er pålogget.

Lenke til kommentar
Cheers Smith! (14 bokstaver nå da?)

 

Får ikke til å vise bilder av kontaktene mine, i listen, kan dette fikses?

5729661[/snapback]

Jeg fant det ut her om dagen. Man må trykke på de to pilene til høyre for "Add a Contact"-knappen og velge "Show Details". Men man får ganske store bilder, og jeg har ikke finni noe sted man kan stille på størrelsen som man kunne i MSN 7.5.

 

Jeg bruker forresten WLM 8.0.0566, vet ikke om det funker med .0365 og .0562.

Contacts --> Sort Contacts By --> Groups

 

også

 

Contacts --> Sort Contacts By --> Group Offline Contacts Together

 

Da vil msn vise i grupper samtidig som de viser bare de som er pålogget.

5726679[/snapback]

Feil! Da vil de frakoblede kontaktene vises nederst. Hvis du vil skjule de frakoblede kontaktene må du velge:

Contacts --> Filter Contacts --> Online Contacts only

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...