Gå til innhold

Windows live messenger beta invitasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja takk!. Jeg vil gjerne ha.  :)

 

 

 

På forhånd takk.

5720346[/snapback]

 

Sendt! men virker det ikke bare på hotmail/gmail?

5720502[/snapback]

Så lenge emailen er registrert som .net passport, regner jeg med det går..

Har noen invitasjoner hvis noen vil ha forresten... :)

Endret av Flanger
Lenke til kommentar

JEg kan sende dere en invitasjon jeg liksom ^^ har 16 stk igjen, men de skal sendes over mail, da må jeg taste inn deres mail eller noe, har iaf sendt den til 4 av mine venner ^^ jeg synes denne nye msn er bra, men jeg sliter litt med å se forskjellen på de som er pålogget og de som ikke er det, det burde vert en større kontrast, spessielt vanske.lig blir det for meg når jeg er litt fargeblind så ^^

 

men men ^^

Lenke til kommentar
JEg kan sende dere en invitasjon jeg liksom ^^ har 16 stk igjen, men de skal sendes over mail, da må jeg taste inn deres mail eller noe, har iaf sendt den til 4 av mine venner ^^ jeg synes denne nye msn er bra, men jeg sliter litt med å se forskjellen på de som er pålogget og de som ikke er det, det burde vert en større kontrast, spessielt vanske.lig blir det for meg når jeg er litt fargeblind så ^^

 

men men ^^

5724301[/snapback]

 

Er fargeblind selv, men jeg sorterer etter hvem som er på og av. Blir enklere =)

Lenke til kommentar
JEg kan sende dere en invitasjon jeg liksom ^^ har 16 stk igjen, men de skal sendes over mail, da må jeg taste inn deres mail eller noe, har iaf sendt den til 4 av mine venner ^^ jeg synes denne nye msn er bra, men jeg sliter litt med å se forskjellen på de som er pålogget og de som ikke er det, det burde vert en større kontrast, spessielt vanske.lig blir det for meg når jeg er litt fargeblind så ^^

 

men men ^^

5724301[/snapback]

 

Grupper kontaktene dine, slik at du har påloggede for seg, og frakoblede for seg...

 

Verktøylinja:

Contacts - sort contacts by - Group offline contacts together

 

:thumbup:

Endret av azzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...