Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Gleder meg http://www.media.allerinternett.com/itavis...6/9646_PC_1.mov
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Ahh, k, lå som ny video på itavisen. Men så er jo ikke de kjent for å være mest oppdatert heller da
MrLee Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Den der er gammel, alle her må jo ha sett den. 5405060[/snapback] Den har jeg ikke sett enda! takk trådstarter! (ja, jeg prøver å få frem ett poeng her, og nei, jeg hadde faktisk ikke sett den tidligere)
TCi Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Var noen deler i den traileren jeg ikke har sett før tror jeg. Takk for link. Godt kvalitet var den og
Rage_Hunter Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Glede seg! Så jo ut som de har satset på litt grøsserstemning, håper det er rett
OnetroM Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det er så typisk dette forumet at man skal disses for å legge ut linker og/eller komme med en nyhet. Det er selvfølgelig alltid noen som har sett eller hødt om saken før, men man MÅ ikke fortelle verden at man var først hver gang. Helt ok link trådstarter, selvom Jokko88 sitter halve dagen og snoker på nett er det nok endel andre som ikke gjør det. Jeg hadde ikke sett den før og sammen kan vi bare glede oss.
Bear^ Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det er så typisk dette forumet at man skal disses for å legge ut linker og/eller komme med en nyhet. Det er selvfølgelig alltid noen som har sett eller hødt om saken før, men man MÅ ikke fortelle verden at man var først hver gang.Helt ok link trådstarter, selvom Jokko88 sitter halve dagen og snoker på nett er det nok endel andre som ikke gjør det. Jeg hadde ikke sett den før og sammen kan vi bare glede oss. 5409057[/snapback] Helt enig. Det og det typiske "google" svaret når folk spør om noe henviser ikke akkurat til en skarp kniv. Takker for linken i alle fall. Jeg er i alle fall av den gruppa som ikke har sett den teaseren.
Sanux Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 takk Psykopatisk Kaffelefse har ikke sett dn enda... damn jeg gleder meg!
Bear^ Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tja, hva kan jeg si? KORT!! Sukk, hater slike teasere, gleder meg vilt til å se den, og blir deretter irritert fordi jeg vil ha spillet med en gang
Jokko88 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det er så typisk dette forumet at man skal disses for å legge ut linker og/eller komme med en nyhet. Det er selvfølgelig alltid noen som har sett eller hødt om saken før, men man MÅ ikke fortelle verden at man var først hver gang.Helt ok link trådstarter, selvom Jokko88 sitter halve dagen og snoker på nett er det nok endel andre som ikke gjør det. Jeg hadde ikke sett den før og sammen kan vi bare glede oss. 5409057[/snapback] Filmen har faktisk vært postet akkurat i dette forumet, men det er så lite nye tråder her uansett, vi trenger flere!
CurSe Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Vel, jeg hadde heller ikke sett den før. De folkene som våknet til live, hva feilet dem egentlig? Begynner å bli en stund siden jeg spilte hl2 så jeg husker ikke
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Vel, jeg hadde heller ikke sett den før. De folkene som våknet til live, hva feilet dem egentlig? Begynner å bli en stund siden jeg spilte hl2 så jeg husker ikke 5434546[/snapback] Tror ikke de var med i hl2, noen nye fiender og kjempe mot med andre ord Så ganske scary ut også, gleder meg
Bear^ Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Stalkers så du et lite glimt av i HL2. Mener å huske de sa det var mennesker som combines hadde forsøkt å gjøre om til combines. Men mislyktes, og brukte dem istede som slaver. Når Citadell blir ødelagt så slipper vel de ut, og combines har jo ingen kontroll lengere over dem, så de stikker vel av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå