Gå til innhold

HL2 Aftermath trailer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den der er gammel, alle her må jo ha sett den.

5405060[/snapback]

Den har jeg ikke sett enda! takk trådstarter!

(ja, jeg prøver å få frem ett poeng her, og nei, jeg hadde faktisk ikke sett den tidligere)

Skrevet

Det er så typisk dette forumet at man skal disses for å legge ut linker og/eller komme med en nyhet. Det er selvfølgelig alltid noen som har sett eller hødt om saken før, men man MÅ ikke fortelle verden at man var først hver gang.

Helt ok link trådstarter, selvom Jokko88 sitter halve dagen og snoker på nett er det nok endel andre som ikke gjør det. ;) Jeg hadde ikke sett den før og sammen kan vi bare glede oss.

Skrevet
Det er så typisk dette forumet at man skal disses for å legge ut linker og/eller komme med en nyhet. Det er selvfølgelig alltid noen som har sett eller hødt om saken før, men man MÅ ikke fortelle verden at man var først hver gang.

Helt ok link trådstarter, selvom Jokko88 sitter halve dagen og snoker på nett er det nok endel andre som ikke gjør det. ;) Jeg hadde ikke sett den før og sammen kan vi bare glede oss.

5409057[/snapback]

Helt enig. Det og det typiske "google" svaret når folk spør om noe henviser ikke akkurat til en skarp kniv.

Takker for linken i alle fall. Jeg er i alle fall av den gruppa som ikke har sett den teaseren.

Skrevet

Tja, hva kan jeg si? KORT!! Sukk, hater slike teasere, gleder meg vilt til å se den, og blir deretter irritert fordi jeg vil ha spillet med en gang :p

Skrevet

5409057[/snapback]

Filmen har faktisk vært postet akkurat i dette forumet, men det er så lite nye tråder her uansett, vi trenger flere!

Skrevet

Vel, jeg hadde heller ikke sett den før. De folkene som våknet til live, hva feilet dem egentlig? Begynner å bli en stund siden jeg spilte hl2 så jeg husker ikke :hmm:

Skrevet
Vel, jeg hadde heller ikke sett den før. De folkene som våknet til live, hva feilet dem egentlig? Begynner å bli en stund siden jeg spilte hl2 så jeg husker ikke  :hmm:

5434546[/snapback]

Tror ikke de var med i hl2, noen nye fiender og kjempe mot med andre ord :D

Så ganske scary ut også, gleder meg

Skrevet

Stalkers så du et lite glimt av i HL2. Mener å huske de sa det var mennesker som combines hadde forsøkt å gjøre om til combines. Men mislyktes, og brukte dem istede som slaver.

Når Citadell blir ødelagt så slipper vel de ut, og combines har jo ingen kontroll lengere over dem, så de stikker vel av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...