Gå til innhold

Hvordan gi bort penger?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har en lvl 60 med rundt en 400g på som trolig skal forsvinne etterverdt, grunnet at jeg er latterlig lei World of Warcraft, og jeg tenkte jeg skulle være hyggelig å gi bort penga. I ca. halvannen times tid har jeg flydd rundt i Azeroth og vinket og gitt buffs til alle jeg kom over, og gitt penger til de som enten greeta eller buffet tilbake. Sålangt har jeg klart å gi bort 2x25g og 1x10g ut av kanskje 50 stykker som jeg hilset på.

 

Noen som har noen gode idèer til hvordan jeg kan gi bort resten, tenkte jeg skulle prøve å vise at det kan lønne seg å være høflig, men det tar jo evig lang tid når 3 ut av 50 hilser/buffer tilbake.

 

Uansett, noen andre gode idèer til kriterier jeg kan gi bort penger på?

Dette er Shattered Hand om noen lurte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Spare de til den dagen du begynner å spille. Så du ikke kommer tilbake med tom konto og river av deg alt håret mens du roper; "hvorfor i helvete ga jeg bort gullet MITT"!

5403089[/snapback]

Vel, jeg har ikke spilt siden Juli, og føler fortsatt ikke noe behov for å bedrive hjernedød grinding, så tror neppe jeg vil returnere til Azeroth.

Synes verdenen er altfor liten, jeg håpet å kunne drive å utforske verdenen lenge etter at jeg hadde truffet 60, men innen du er 50 har man sett nesten alt Azeroth har å tilby, og da mistet jeg litt interessen.

Selv om det er mangelen på dybde som gjør at spillet har blitt så populært, er det også mangelen på dybde som gjør at folk velger å forlate Azeroth, skulle så gjerne ønske jeg hadde følelsen jeg hadde første mnd. jeg spilte.

 

Oh well, tenkte jeg skulle sette av en 100-200g i reserve, i tilfelle... ;)

Lenke til kommentar

tips: hvis du skal slette karakteren din, så velg enchanting som prof og disenchant utstyret ditt og gi bort. Hadde en i guilden som var lei sin epicfulle karakter og dissa alt. guildenchantern fikk 58 brilliant shard i mailen.

 

Dumme han som gjorde det under 1 uke før expansion. Kunne blitt en fin bråte med Nexuscrystal...

 

Men du snakker om mangel på dybde. kan vel si meg enig der ja. Men Expansion kommer snart engang. Blir forhåpentligvis mye snadder der..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Vel, du er på feil side, desverre. Men om du legger ut en cracked beak på Gadgetzan AH for 25g elns, kan jeg sikkert kjøpe den av deg ;)

Jeg er NE Druid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Nå som det er globale kanaler på de store byene, kan man jo gjemme seg i en tilfeldig by, og love bort 150g til første person som finner meg. Det kan bli artig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...